اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۰۶۶۱
یوونتوس موفق شد در دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا پیروزی پرگلی را مقابل بارسلونا بدست آورد.
۰۴:۱۱ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| از دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، یوونتوس در تورین میزبان بارسلونا بود و موفق شد با نتیجه پرگل 3 بر صفر به پیروزی برسد.

در این دیدار دیبالا موفق شد در دقایق 7 و 22 گل‌های زیبا و بیادماندنی را وارد دروازه تراشتگن کند و خیلی زود بانوی پیر با دو گل پیش افتاد.

در ادامه بارسایی‌ها حملاتی را تدارک دیدند که یکی از مهمترین‌ آن‌ها ضربه‌ای بود که اینیستا به سمت دروازه یووه زد و بوفون فوق العاده توپ را به کرنر فرستاد.

در نهایت نیمه اول با برتری دو بر صفر یووه به پایان رسید.

در نیمه دوم بارسلونا بازی را هجومی آغاز کرد و لیونل مسی موقعیت‌هایی را بدست آورد که با خوش‌شانسی یووه توپ‌های او یکی پس از دیگری به بیرون رفت.

در ادامه یوونتوس با حملاتی که انجام داد بازی را متعادل کرد و موقعیت‌های خوبی را هیگواین مهاجم آرژانتینی یووه بدست آورد که مارک تراشتگن مانع از باز شدن دوباره دروازه‌اش شد.

ضربه کرنر یوونتوسی‌ها زمینه‌ساز گل سوم این تیم شد. جورجیو کیه‌لینی مدافع بانوی پیر موفق شد در موقعیتی مناسب دروازه بارسا را برای بار سوم در دقیقه 55 باز کند.

در ادامه بارسایی‌ها برای جبران نتیجه حملات متعددی را بر روی دروازه یووه تدارک دیدند که فرصت‌ها یکی پس از دیگری از دست رفت و در نهایت کاتالان‌ها شکست سختی را مقابل هواداران یووه متحمل شدند.

دیدار برگشت دو تیم چهارشنبه در ورزشگاه نیوکمپ برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، پیش از این، دیدار تیم‌های بروسیا دورتموند آلمان و موناکو فرانسه به دلیل انفجاری که در نزدیکی اتوبوس تیم آلمانی رخ داد، لغو شد و به امروز موکول شد.

این دیدار امشب ساعت 21:15 در ورزشگاه سیگنال ایندونا پارک برگزار خواهد شد.

در ادامه این مسابقات امشب بایرن مونیخ از ساعت 23:15 میزبان رئال مادرید است و اتلتیکو مادرید هم در اسپانیا از لستر سیتی پذیرایی می‌کند.

انتهای پیام/آ

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری