اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۰۵۱۱
کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تیم‌های مختلف فوتبال و فوتسال باشگاههای کشور صادر کرد.
۱۷:۳۱ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، این آرا به شرح زیر است:

لیگ برتر فوتبال:

دیدار تیم های پرسپولیس تهران و پیکان تهران در هفته 26 برگزار و از سوی تماشاگران تیم پرسپولیس تهران تخلفاتی مبنی بر فحاشی، پرتاب لیزر رخ داد. این تیم به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

همچنین صادق بارانی، بازیکن تیم پیکان تهران به دلیل رفتار غیر ورزشی و زدن ضربه شدید به بازیکن حریف، به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و جریمه 50 میلیون ریالی محکوم شد.

گفتنی است، به دلیل تخلفات تماشاگران تیم گسترش فولاد تبریز در دیدار برابر استقلال تهران، تیم گسترش فولاد به پرداخت 80 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

تیم استقلال تهران نیز به دلیل فحاشی تماشاگرانش به داور مسابقه، به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

لازم به ذکر است، محمد طیبی؛ بازیکن تیم استقلال خوزستان به دلیل تخلف و مصاحبه علیه داوری به یک جلسه محرومیت و 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

لیگ دسته اول:

کمیته انضباطی با ارسال نامه ای به باشگاههای خونه به خونه بابل و نساجی مازندران اعلام کرد، نظر به اینکه کمیته استیناف فدراسیون رای قبلی کمیته انضباطی را در مورد باشگاه نساجی قائمشهر و خونه به خونه بابل را بی اثر تلقی کرده است، بر همین اساس ممانعتی برای حضور تماشاگران دو تیم در دیدار خانگی وجود ندارد و از تنبیهات اعلام قبلی رفع اثر می شود.

لیگ فوتسال:

کمیته انضباطی پس از اعتراض تیمهای بهراد اردبیل و حاجی منصف قائمشهر در خصوص استفاده بازیکن غیر مجاز توسط تیم مقاومت قرچک اعلام کرد مسابقه مربوط به تیم های بهراد اردبیل و حاجی منصف قائمشهر با تیم مقاومت قرچک براساس ماده 82 آیین نامه انضباطی تکرار شود.

کلیه ارای فوق قطعی است.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین