اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۰۴۳۳
زنان هوگوپوش کشورمان با کسب 8 مدال طلا، نقره و برنز با شایستگی قهرمان اولین دوره مسابقات جام ریاست آفریقا را کسب نمودند.
۰۴:۰۹ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، نخستین دوره مسابقات جام ریاست آفریقا از روز گذشته (شنبه) با حضور 339 تکواندوکار از 34 کشور در سالن "ایبیات" شهر آگادیر آغاز و در نهایت دقایقی پیش با قهرمانی تیم‌ملی زنان کشورمان به پایان رسید.

تیم‌ملی تکواندو زنان کشورمان که با ترکیب فاطمه مداحی و کیانا اخوان در وزن 46- کیلوگرم، سودابه پورصادقی و ناهید کیانی در وزن 49- کیلوگرم، فاطمه اموری در وزن 53- کیلوگرم، مهسا جدی و طیبه پارسا در وزن 57- کیلوگرم، حنانه همتی و پریسا جوادی در وزن 62- کیلوگرم، هانیه اخلاقی در وزن 67- کیلوگرم، نفیسه مخلصی و فاطمه مصطفایی در وزن 73- کیلوگرم، اکرم خدابنده در وزن 73+ کیلوگرم به مصاف رقبایش رفت، در پایان با 3 مدال طلا (فاطمه مصطفایی، فاطمه مداحی و اکرم خدابنده)، 2 نقره (کیانا اخوان و ناهید کیانی) و 2 مدال برنز (نفیسه مخلصی، هانیه اخلاقی و سودابه پورصادقی) عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.

هدایت تیم‌ملی کشورمان برعهده مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و فاطمه صفرپور، سارا خوش جمال فکری و ریحانه فولادى به عنوان مربی است. زهرا سروی نیز به عنوان سرپرست تیم می باشد.

مسابقات جام ریاست آفریقا (G2) است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب 20، 12 و 7.20 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تکواندوکاران تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/ک
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین