اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۰۳۷۳
تیم ملی فوتبال بانوان ایران در مسابقات جام ملت‌های آسیا در سومین دیدار مقابل ویتنام شکست خورد و از صعود بازماند.
۱۸:۲۰ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| تیم ملی فوتبال بانوان ایران در سومین مسابقه خود در رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا امروز به مصاف ویتنام رفت و با نتیجه 6 بر یک مغلوب شد.

ملی‌پوشان کشورمان که از 2 بازی قبلی خود یک شکست و یک برد را در کارنامه ثبت کردند امروز در یک بازی سخت و حساس مقابل ویتنام قرار گرفتند که دو بازی قبلی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته بود.

تیم ملی ایران در نیمه اول توسط زهرا قنبری در دقیقه 8 روی ضربه ایستگاهی به گل رسید. در دقیقه 15 بازیکنان ویتنام در یک موقعیت خطرناک و تک به تک به گل تساوی رسیدند. تیم ملی ویتنام در دقیقه 24 برای دومین بار دروازه ایران را باز کرد.

در نیمه اول سارا قمی به دلیل مصدومیت از زمین خارج شد و پروین فرهادی‌خواه به جای وی به زمین آمد.

در نیمه دوم در دقیقه 52 سمانه چهکندی از زمین بیرون رفت و افسانه چترنور وارد میدان شد. در این نیمه ویتنام بازی را هجومی آغاز کرد و موقعیت‌های زیادی را هم از دست داد با این وجود در دقیقه 61 ملی‌پوشان ویتنام برای بار سوم موفق به گلزنی شدند تا شرایط برای ایران سخت‌تر شود.

ویتنام همچنین در دقیقه 73، 76 و 82 چهارمین، پنجمین و ششمین گل خود را وارد دروازه ایران کرد.

الهام عنافچه (فاطمه عادلی)، کویستان خسروی، زهرا قنبری، سارا ظهرابی، شبنم بهشت، سارا قمی (پروین فرهادی‌خواه)، فروغ موری، کوثر کمالی، سمانه چهکندی (اسانه چترنور)، فاطمه گرایلی و زمرد سلیمانی بازیکنانی هستند که ترکیب ایران را تشکیل می‌دادند.

جام ملت‌های آسیا 2018 به میزبانی اردن برگزار می‌شود که تیم‌های چین، ژاپن، استرالیا و اردن پیش از این صعود کرده‌اند. با برگزاری مسابقات مقدماتی نیز تایلند در گروه C با غلبه بر چین تایپه و فلسطین به دور دوم صعود کرد. در گروه D دیدار تیم‌های ویتنام و میانمار تیم صعودکننده را مشخص خواهد کرد.

تیم ملی ایران نیز در آخرین دیدار خود روز سه شنبه به مصاف سوریه می‌رود.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری