اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۰۳۳۰
رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت:‌اگر من استعفایی داده باشم، باید آن را به مقام بالای دستم بدهم و شما از رئیس فدراسیون بپرسید که آیا این کار را انجام داده‌ام یا خیر.
۱۵:۲۰ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| بحث استعفای اسماعیل حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال یکی دو روزی است که در رسانه‌ها مطرح شده، اما رئیس کمیته انضباطی روز گذشته در مورد مباحث مختلف و اتفاقات رخ داده در لیگ برتر، روی خروجی سایت فوتبال صحبت‌هایی را انجام داد که در آن گفت‌وگو به بحث استعفا و کناره‌گیری وی از فدراسیون فوتبال اشاره‌ای نشد.

خبرنگاری اسماعیل حسن‌زاده تماس گرفت و درخصوص شایعه استعفای وی سؤال پرسید که او پاسخ داد: شما اگر قرار باشد استعفا بدهید باید آن را به مقام بالادستی خود ارائه کنید، طبیعتاً من هم اگر استعفا داده باشم، باید آن را به مهدی تاج داده باشم که چنین کاری نکردم.

وی در خصوص شایعاتی که این روزها در مورد رفتن وی از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مطرح شده است، گفت: من استعفایی نداده‌ام ولی برای اینکه شائبه‌های شما برطرف شود بهتر است از مهدی تاج که فکر می‌کنم در کنفرانس مطبوعاتی حضور دارد سؤال بپرسید و مطمئناً او می‌تواند پاسخی قاطع به صحبت‌های شما داشته باشد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری