اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۰۳۲۱
سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت:‌ با توجه به فشردگی مسابقات، نگران خستگی تیم هستیم.
۱۴:۴۰ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| نصرالله عبداللهی در حاشیه تمرین استقلال گفت: شرایط تیم خوب است و فقط دلواپس خستگی بازیکنان هستیم. مسابقات پشت سر هم برگزار می شوند و برخی از بازیکنان در یک ماه گذشته 5، 5 یا 6 بازی انجام داده‌اند. باید به خوبی ریکاوری کنیم و با آنالیز دقیق کارمان را پیش ببریم.

وی در مورد اینکه آیا پرواز استقلال چارتر است، تصریح کرد: وزیر ورزش لطف کرد و با مساعدتی که انجام شد، با پرواز مستقیم به ازبکستان سفر می‌کنیم.

سرپرست استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا می‌تواند لوکوموتیو تاشکند را شکست دهند، خاطرنشان کرد: امیدوارم این اتفاق بیفتد، همه تلاش‌شان را می‌کنند تا مقابل حریفمان به پیروزی برسیم.

عبداللهی در مورد مصدومیت هرایر مگویان و وریا غفوری تصریح کرد: این دو بازیکن در تمرینات حضور دارند و کارشان را پیش می‌برند. مگویان صددرصد به بازی می‌رسد و اگر کادر فنی تشخیص بدهد، درون میدان حضور پیدا می‌کند. غفوری هم می‌گوید شرایطش خوب است و کادر فنی و پزشکی در مورد او تصمیم می‌گیرند.

وی در مورد اینکه آیا استقلال هنوز شانسی برای قهرمانی دارد، اظهار داشت: خیر، منطقی باید فکر کنیم، ولی در این شرایط شانس نایب قهرمانی داریم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری