اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۰۲۴۴
سرمربی تیم تراکتورسازی در جواب آنهایی که می‌گویند برایش در تراکتور جانشین انتخاب شده ابراز امیدواری می‌کند فردی بیاید که بتواند به مردم آذربایجان خدمت کند.
۲۲:۰۰ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| تیم تراکتورسازی تبریز در هفته بیست و ششم لیگ برتر مقابل صبای قم شکست سنگینی را متحمل شد تا انتقادها از تیم تحت هدایت امیر قلعه‌نویی زیاد شود. بسیاری اعتقاد دارند بلند شدن تراکتور با شرایط کنونی و کمبود بازیکنی که دارد، کار دشواری است اما قلعه‌نویی به آینده امیدوار است.


امیر قلعه‌نویی درباره شکست تیمش مقابل صبای قم، اشتباهات داور مسابقه، شایعات پیش آمده درباره جدایی اش از تراکتورسازی و برخی مسائل دیگر صحبت هایی راانجام داد که ماحصل آن را در ادامه می‌خوانید:


گل بدی خوردیم

تیم صبا تبریک می‌گویم؛ بازی بسیار خوب و تاکتیکی و قدرتی میان ما و صبا انجام شد. ما خوب شروع نکردیم اما با تغییراتی که در زمین دادیم، نبض بازی را در دست گرفتیم. شرایط خوب بود و چند موقعیت داشتیم که فروزان عالی کار کرد و توپ ها را گرفت. با این حال یک گل برخلاف بازی دریافت کردیم و شرایط فرق کرد. گل اولی که خوردیم، توپی نبود که گل شود. چون توپ زاویه خاصی نداشت و گل شدنش کمی عجیب بود.

داور 3 اشتباه بزرگ داشت

داور مسابقه 3 اشتباه تاثیرگذار داشت. اول اینکه یک پنالتی روی فرزاد حاتمی گرفته نشد؛ موضوع دوم بر سر اخراج سعید آقایی بود که اشتباها به او کارت زرد نشان داد. موضوع سوم هم گل دوم صبا است که دیروز درباره‌اش حرف زدم. در آن صحنه کرنر ما را داور نگرفت و بعد هم توپ به سمت دروازه تیم ما آمد که با خطا توپ را رد کردند و به گل دوم رسیدند. این اشتباهات تاثیرگذار بود؛ با این حال بازهم به صبا تبریک می گویم.

کاش داوری را می‌گذاشتند که...‌

برد و باخت در فوتبال یک مساله طبیعی است؛ شما دیدید همانطور که قبل از بازی برخورد گرمی با صبایی ها داشتیم بعد از بازی هم به سمت آنها رفتم و تبریک گفتم. فقط کاش داوری را می‌گذاشتند که کار به اینجا نمی‌کشید. من درباره این داور به دپارتمان داوری گفته بودم اما آنها انتخاب خودشان را انجام دادند.


انتظار تعریف و تمجید ندارم

انتقادها از تراکتورسازی در مقطع کنونی طبیعی است؛ به هر حال وقتی نتیجه لازم کسب نمی‌شود، انتقاد می شود و ما هم انتظار نداریم حالا که خوب کار نکردیم، کسی از تیم ما تعریف و تمجید کند.


اگر آن 5 بازیکنان را داشتیم...

واقعا کمبود بازیکن کار ما را سخت کرده است. شما نگاه کنید پرسپولیس 7 ملی‌پوش دارد اما یک سروش رفیعی به جمع آنها اضافه شده، سبک بازی شان تغییر کرده است و یا کامیابی نیا فقط نبود، چند بازی را پرسپولیس از دست داد. مثال دیگرش در آرژانتین است که مسی در یک بازی نیست تیم ملی یک کشور دو بر صفر می‌بازد. می‌خواهم تاثیر ستاره بر یک تیم را بگویم. شما تصور کنید ما اکنون عالیشاه، نوراللهی،‌بیگ‌زاده، شهباززاده وعشوری را داشتیم، چه اتفاقی می‌افتاد؟ واقعا این بازیکنان می‌توانستند خیلی به ما کمک کنند.


از محرومیت فیفا ضرر کردیم

معمولا بازیکنانی که در نیم فصل دوم به تیم ها اضافه می‌شوند، کمک زیادی می‌کنند. پارسال تراکتورسازی سیزدهم جدول بود اما با بازیکنانی که نیم فصل آوردیم، روزنه امیدی برای قهرمانی پیدا کردیم و در نهایت چهارم شدیم. همین صبای قم را ببینید که بازیکنان جدیدش چقدر در نیم فصل به آنها کمک کرده است. واقعیت قضیه این است که ما از محرومیت بازیکنان ضرر کردیم.


40 درصد بازیکنان مصدومند

از طرف دیگر 30، 40 درصد بازیکنان ما مصدوم هستند؛ اخباری با مصدومیت برای ما بازی می‌کند، ایرانپوریان هم همینطور. به نظر شما اگر اخباری شرایط ایده آل داشته باشد و مصدوم نباشد، این گلها را می‌خورد؟


ماندن در تراکتورسازی؟

برخی دوستان می‌گویند جایگزین‌های ما را نیز انتخاب کردند و برخی اسامی برای حضور در سمت سرمربیگری تراکتورسازی اعلام شده است! من فقط باید بگویم تراکتورسازی و مردم آذربایجان بزرگ هستند و امیدوارم کسی بیاید که خدمت کند و لیاقت این مردم را داشته باشد. مردم آذربایجان مردم بزرگی هستند؛ ما که نتوانستیم برای آنها کاری انجام دهیم، انشاءالله آنهایی که کاندیدا هستند قدر محبت‌های این مردم را بدانند.


تمرکزم روی فینال حذفی و 4 بازی لیگ است

من این حرف ها را فقط در جواب آنهایی می‌دهم که می‌گویند برایم جایگزین‌هایی انتخاب شده است؛ انرژی و تمرکز من در حال حاضر فقط برای 4 بازی باقیمانده لیگ و فینال حذفی است تا انشاءالله نتایج خوبی بگیریم. بعد از آن هم خدا بزرگ است و هرچه خدا بخواهد، همان می‌شود.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری