اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۰۲۳۱
در روزهای پیش از بازی با پیکان، باشگاه پرسپولیس برای نخستین بار به طور رسمی اعلام کرد جدایی رامین رضاییان از این تیم قطعی شده است.
۲۱:۰۰ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| در روزهای پیش از بازی با پیکان، باشگاه پرسپولیس برای نخستین بار به طور رسمی اعلام کرد جدایی رامین رضاییان از این تیم قطعی شده است. به این ترتیب سروصدای زیادی راه افتاد و خیلی‌ها هم به انتقاد از تصمیم برانکو پرداختند. با این وجود پیروزی برابر پیکان باعث شد حداقل به شکل موقت هم که شده غائله رامین فروکش کند و هواداران او را از یاد ببرند. نکته جالب‌تر برای رامین اما این بود که پیروزی برابر پیکان را چهره‌های خاصی ساختند؛ مهدی طارمی و علی علیپور.
طارمی را شاید بتوان تنها دوست رامین رضاییان در پرسپولیس قلمداد کرد. این دو بازیکن ابتدای فصل با هم راهی لیگ ترکیه شدند، بعد از آن هر دو با هم پشیمان شدند و در طول این چند ماه هم رابطه صمیمانه‌ای با هم داشتند. یکی از صحنه‌های ماندگار لیگ شانزدهم بدون شک همکاری این دو بازیکن در زدن پنالتی دوضرب برابر سپاهان بود. از سوی دیگر علی علیپور را هم به نوعی می‌توان عامل به پایان رسیدن دوران حضور رضاییان در پرسپولیس به شمار آورد. به خاطر درگیری با علیپور در اردوی امارات بود که رامین مورد غضب برانکو قرار گرفت و به تهران برگردانده شد. در آن مقطع علیپور از تصمیم برانکو تمکین کرد و بعد از یکی، دو هفته به ترکیب برگشت، اما سرپیچی رضاییان پرونده او را برای همیشه بست.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری