اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۰۱۲۶
پیشکسوت تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در مورد افت محمدرضا اخباری، گفت: می‌دانم اخباری با مصدومیت تمرین می‌کند. شاید اگر در نیم فصل شرایط جذب یک گلر دیگر برای رقابت فراهم می‌شد شرایط بهتر بود.
۱۱:۳۰ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| مهدی ثابتی در گفت‌وگویی، در مورد عملکرد ضعیف محمدرضا اخباری در فصل جاری، گفت: با اخباری در تماس هستم و می‌دانم او با مصدومیت تمرین و بازی می‌کند. تاوارس مربی گلرهای تراکتورسازی بسیار قوی است شاید آنها می‌‌توانستند یک گلر جذب کنند تا در کنار اخباری رقابت کند اما به دلیل عدم مجوز نقل و انتقالات در نیم‌فصل موفق به انجام این کار نشدند. با رقابت جدی‌تر شرایط بهتر می شد. اخباری گلر بسیار خوبی است ولی با مشکلی که دارد با وجود فشردگی مسابقات از تمام دیدارها درون دروازه قرار می‌گیرد.

وی در پاسخ به این سؤال که کادر فنی تراکتورسازی قصد جذب دروازه‌بان نداشتند و این مسأله را در نیم‌فصل هم اعلام کرده‌اند، اظهار داشت: شاید این مسأله تشخیص مربی دروازه‌‌بانان بوده است در زمانی که عضو تراکتورسازی بودم محسن فروزان و عقیل اعتمادی هم در تیم حضور داشت و فاصله سه دروازه‌بان فعال در تراکتورسازی بسیار کم بود. برخی از مربیان اعتقاد دارند کار را با یک گلر قوی پیش ببرند و در طول فصل اگر مرتکب اشتباه هم شوند او را بیرون نمی‌گذارند اما برخی دیگر از دو گلر نزدیک به هم استفاده می‌کنند و هر کدام شرایط بهتری داشت درون دروازه قرار می‌گیرد. در کل می‌دانم اخباری با مصدومیت روبه‌روست و در این شرایط بازی می‌کند.

پیشکسوت تراکتورسازی در مورد نتایج ضعیف این تیم در نیم‌فصل دوم، خاطرنشان کرد: تراکتورسازی با اتفاقاتی که در نیم‌فصل افتاد نتوانست بازیکنان مدنظرش را در نقل و انتقالات نیم‌فصل جذب کند تا همین جا هم بسیار عالی کار کرده مشکلی که برای این تیم رخ داد واقعاً کمرشکن است. آنها بازیکنانی مثلی امید عالیشاه، احمد نوراللهی، هاشم بیک‌زاده و ... را جذب کردند ولی به دلیل محرومیت نتوانستند از آنها استفاده کنند. بازیکنان این تیم هم تا همین جا هم مردانگی کردند.

وی در پاسخ به این سؤال که استقلال هم مثل تراکتورسازی از نقل و انتقالات نیم‌فصل محروم شد ولی روند رو به رشدی را طی کرد و به نظر می‌رسد مطرح کردن مشکل نقل و انتقالات نیم‌فصل برای نتایج ضعیف این تیم به نوعی بهانه آوردن است، گفت: تراکتورسازی مغز متفکر تیمش را که سروش رفیعی است از دست داده است این مسأله مشکلات زیادی به وجود می‌آورد.

ثابتی در پاسخ به این سؤال که آیا افت یک تیم به خاطر جدایی یک بازیکن نشان‌دهنده مشکل فنی نیست، اظهار داشت: رفیعی بازیکن بسیار خوبی بود که از تیم جدا شد از طرف دیگر سینا عشوری هم با مصدومیت روبرو شد. درست است که استقلال هم آندرانیک تیموریان و جباروف را نتوانست جذب کند ولی در تراکتورسازی بازیکنان مصدومی هم حضور داشتند حتی می‌دانم قبل از بازی با صبا ادینیو هم دچار مصدومیت شد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین