اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۰۱۰۳
با شرایطی که در جدول پیش آمده پرسپولیس شانس زیادی برای قطعی کردن قهرمانی اش قبل از هفته پایانی دارد اما در صورت رقم خوردن این اتفاق تنها سرخ‌ها می‌توانند خودشان جشن بگیرند و خبری از جام قهرمانی نخواهد بود.
۰۴:۵۶ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| با شرایطی که در جدول پیش آمده پرسپولیس شانس زیادی برای قطعی کردن قهرمانی اش قبل از هفته پایانی دارد اما در صورت رقم خوردن این اتفاق تنها سرخ‌ها می‌توانند خودشان جشن بگیرند و خبری از جام قهرمانی نخواهد بود.
موضوع اینجاست که حتی اگر قهرمانی پرسپولیس زودتر قطعی شود تا هفته آخر جامی به تیمی داده نخواهد شد چرا که مراسم اهدای جام به تیم قهرمان به نوعی اختتامیه لیگ به حساب می‌آید و مرسوم نیست که بخواهند قبل از پایان لیگ جام داده و مراسم اختتامیه بگیرند.
از طرفی این شایعه هم وجود دارد که سیاه جامگان در صورت بقا در لیگ بازی هفته آخرش مقابل پرسپولیس را در تهران برگزار می‌کند اما خبرهای رسیده از مشهد حاکی از آن است که مدیران باشگاه سیاه‌جامگان به شدت با این موضوع مخالفت کرده‌اند و هرگز بازی‌ فوق در تهران برگزار نمی‌شود. بنابر این پرسپولیسی‌ها باید جشن قهرمانی خود را در جوار امام رضا (ع) برگزار کنند.
پیش از این شایعه شده بود در صورت قطعی شدن بقای تیم مشهدی در لیگ برتر قبل از بازی پایانی مدیرعامل این باشگاه در محفلی خصوصی قول داده بازی هفته آخرشان مقابل پرسپولیس را در تهران برگزارکنند که باور این مساله کمی دشوار است.
با این حساب هواداران پرسپولیس هیچ امیدی به برگزاری بازی آخر مقابل سیاه‌جامگان در تهران نداشته باشند.
پرسپولیس در بازی با پدیده و ذوب آهن که در تهران برگزار می‌شود شانس گرفتن جشن قهرمانی با هوادارانش را خواهد داشت اما مراسم اهدای جام و رفتن روی سکو مهم است که با مخالفت مشهدی‌ها این مراسم قطعا در مشهد برگزار خواهد شد.
منبع: روزنامه ایران
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری