اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۰۰۱۹
کمیته استیناف فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) اعتراض نائب رئیس فدراسیون قطر را قبول کرد و محرومیت او را بخشید.
۱۱:۲۱ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| به نقل از روزنامه الشرق قطر، کمیته استیناف فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) رسما اعلام کرد که فرجام خواهی و اعتراض سعود المهندی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال قطر قبول شده و محرومیت یک ساله و جریمه‌اش بخشیده شده است.

قضیه از آن جایی شروع شد که المهندی رقیب اصلی علی کفاشیان، نائب رئیس فدراسیون فوتبال ایران، نامزد انتخابات AFC برای شورای فیفا بود و مهمترین رقیب کفاشیان برای این انتخابات بود ولی فیفا او را 24 ساعت مانده به برگزاری این انتخابات محروم کرد تا این جلسه به شکل عجیبی بعد از 27 دقیقه از آغازش از سوی اعضای AFC تحریم شود واز 44 فدراسیون 42 فدراسیون از قاره کهن رای دادند که این انتخابات به تعویق بیفتد.

سعود المهندی، نائب رئیس فدراسیون قطر و نایب رئیس AFC با توجه به نفوذ در اعضای کنفدراسیون فوتبال آسیا تاثیر زیادی در این آرای منفی داشت. اعلام محرومیت المهندی 24 ساعت قبل از برگزاری این انتخابات غیرقانونی تلقی شده و به همین دلیل روسای 42 فدراسیون به برگزاری این انتخابات رای «نه» را دادند.

فدراسیون کشورمان نیز در این جلسه رای منفی داده بود تا این جلسه لغو شود.

اکنون با بازگشت المهندی به این انتخابات علی کفاشیان کار سختی را پیش رو دارد تا بتواند بر یکی از 3 کرسی AFC در شورای فیفا تکیه کند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین