اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۹۹۵۹
کارشناس حقوقی فوتبال کشورمان گفت: امتیازی قرار نیست از پرسپولیس کم شود.
۱۸:۱۶ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| بحث کسر امتیاز از باشگاه پرسپولیس این روزها به سوژه اصلی رسانه ها و کانال های تلگرامی تبدیل شده است و حتی برخی خبر از احتمال کسر امتیاز در فصل آینده داده اند.
 
در این باره با هوشنگ نصیرزاده، کارشناس حقوقی ورزش تماس گرفتیم که او ضمن تکذیب احتمال کسر امتیاز از تیم صدرنشین جدول رده بندی لیگ ایران  گفت: موضوع کسر 6 امتیاز از باشگاه پرسپولیس یک دروغ بزرگ و حاصل بیسوادی برخی از کاربران شبکه های اجتماعی است. در حال حاضر فیفا رای خود را به نفع ژوزه داده و پرونده به CAS رفته است.
 
وی ادامه داد: پرسپولیس معتقد است که کمیته انضباطی ایران باید این موضوع را بررسی کند اما فیفا آن را در صلاحیت خود می داند. اگر در CAS به نفع پرسپولیس رای داده شود، موضوع ابعاد دیگری پیدا می کند اما اگر به نفع فیفا رای داده شود پرونده به شورای حل اختلاف می رود.
 
نصیرزاده همچنین تصریح کرد: شورای حل اختلاف به پرسپولیس دو ماه فرصت خواهد داد تا بدهی خود را پرداخت کند، اگر این اتفاق رخ نداد پرونده به کمیته انضباطی فیفا ارسال می شود، این کمیته نیز دو ماه به سرخپوشان فرصت می دهد تا بدهی شان را پرداخت کنند. بنابراین بحث کسر امتیاز در مقطع فعلی یک دروغ بزرگ و بازی با احساسات هواداران است.
منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین