اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۹۶۹۷
یک کارشناس مسائل حقوقی در فوتبال اعلام کرد نامه‌ای برای کسر امتیاز از پرسپولیس از سوی فیفا به ایران ارسال نشده است.
۱۶:۱۱ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| هوشنگ نصیرزاده که پیش از شروع نشست‌های خبری سرمربیان دو تیم پیکان و پرسپولیس در سالن روابط عمومی سازمان لیگ حاضر شد، با خبرنگاران در مورد شرایط کسر امتیاز پرسپولیس گپ و گفتی دوستانه انجام داد.

نصیرزاده که عضو کمیته تدوین مقررات فدراسیون فوتبال است، در مورد شایعه کسر امتیاز از پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس با مانوئل جوزه، سرمربی اسبق این تیم یک دعوای حقوقی را در دادگاه عالی ورزش انجام داده است.

وی افزود: پرسپولیس معتقد است در قرارداد جوزه، بندی آمده که اختلاف این مربی و پرسپولیس باید در کمیته انضباطی فوتبال ایران حل شود و فیفا حق مداخله در آن را ندارد، فیفا هم می‌گوید می‌تواند به هر پرونده حقوقی فوتبال ورود کند. به هر حال، آنچه مسلم است اینکه هیچ نامه‌ای برای کسر امتیاز از پرسپولیس از سوی فیفا به ایران ارسال نشده است.

نصیرزاده تصریح کرد: مسئولان باشگاه‌های ایرانی و فوتبال ایران باید در برخورد با خارجی‌ها مقتدرانه مذاکره و گفت‌وگو کنند نه از موضع ضعف.

*برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس پیش از شروع نشست خبری با تمامی خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران حاضر در نشست دست داد و به آنها عید نوروز را تبریک گفت.

*یکی از گزارشگران تلویزیونی حاضر در نشست مشغول ارسال زنده تصاویر نشست بر روی صفحه اجتماعی خودش بود.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری