اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۹۶۹۳
سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: در کل 4 الی 5 بازیکن بزرگسال داریم و بقیه همگی از امید و جوانان هستند. ان‌شاءالله بتوانیم این هفته یک بازی خوب و آبرومندانه داشته باشیم.
۱۷:۰۰ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| حمیدرضا بابایی در گفت و گویی در مورد بازی این هفته استقلال اهواز مقابل تیم بادران تهران، گفت: ما علاوه بر کمبود بازیکن، دو بازیکن اصلی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. مجموعاً در این فصل 15 بازیکن خوب خود را به دلایلی همراه تیم نداشتیم و در حال حاضر استقلال اهواز تشکیل شده از بازیکنان بزرگسال و امید. در کل 4 الی 5 بازیکن بزرگسال داریم و بقیه همگی از امید و جوانان هستند. ان‌شاءالله بتوانیم این هفته یک بازی خوب و آبرومندانه داشته باشیم.

وی افزود: من نوید این را می‌دهم که در آینده چند بازیکن جوان این تیم سرمایه باشگاه برای فصل آینده شوند و امیدوارم بتوانیم سال آینده یک تیم خوب و منضبط راهی مسابقات و پله‌های صعود به لیگ‌های بالاتر را طی کنیم.

سرمربی استقلال اهواز گفت: تیم بادران دارای مربی باهوش و کاربلد است و در فصل نقل وانتقالات بسیار موفق بوده و ما می‌دانیم یک بازی بسیار سنگین و سختی در پیش داریم، ولی اینجا اهواز است و هواداران خوب این تیم ما را تنها نمی‌گذارند.

وی خطاب به هواداران استقلال اهواز در پایان تاکید کرد: از هواداران می‌خواهم که از جوانان تیم حمایت کنند تا این تیم بتواند مسیر خودش را پیدا کند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری