اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۹۶۶۵
بازیکن پیشین پرسپولیس گفت: وقتی علی پروین، بزرگ و شناسنامه پرسپولیس به برانکو در مورد رضاییان رو می‌زند اما او نمی‌پذیرد دیگر کاری از دست من و امثال من برنمی‌آید.
۱۴:۲۰ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| رضا شاهرودی در مورد تصمیم نهایی برانکو ایوانکوویچ در مورد رامین رضاییان، اظهار داشت: برخلاف آنچه از قول من عنوان شده در مورد قضیه رضاییان باید بگویم هر تصمیمی به صلاح پرسپولیس باشد را می‌پذیرم.

 

وی افزود: به عنوان یک پرسپولیسی قدیمی اعتقادم این است که پرسپولیس از هر فردی مهم‌تر است و فرقی نمی‌کند آن فرد رامین رضاییان باشد یا بازیکن دیگری. اینکه برخی از قول من خلاف این موضوع را نوشته‌اند را تایید نمی‌کنم و چنانچه پیش از این گفتم که برای بازگشت رضاییان به پرسپولیس پادرمیانی می‌کنم دلیلش این بود که هواداران برای من کامنت گذاشته و خواهان این می‌شدند که برای بازگشت رامین پادرمیانی کنم. من هم گفتم هر مربی که روی نیمکت پرسپولیس می‌نشیند باید صدای هواداران میلیونی این تیم را هم بشنود اما وقتی علی پروین بزرگ و شناسنامه پرسپولیس به برانکو در مورد رضاییان رو می‌زند اما او نمی‌پذیرد دیگر کاری از دست من و امثال من برنمی‌آید.

 

بازیکن پیشین پرسپولیس با بیان اینکه کار رضاییان از بخشش گذشته بود، تصریح کرد: حتما رضاییان خطای بزرگی مرتکب شده یا چند بار خلاف میل برانکو عمل کرده که برانکو تحت هیچ شرایطی راضی به بازگشت این بازیکن به تیمش نیست. به هر حال باید به تصمیم برانکو احترام گذاشت چرا که وی صلاح تیمش را در این تصمیم در نظر گرفته است.

 

شاهردوی در واکنش به این موضوع که گفته می‌شود دلیل شکست پرسپولیس در دو بازی اخیر به خاطر غیبت رضاییان بوده است، عنوان کرد: اصلا این موضوع را قبول ندارم چرا که فوتبال یک بازی گروهی است و تیمی مثل پرسپولیس بارها نشان داده به یک یا دو بازیکن وابسته نیست. اگر پرسپولیس در دو بازی اخیرش خوب نتیجه نگرفت بیشتر به خاطر خستگی و فشردگی بازی‌ها بود. در بازی با نفت آبادان بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس چندان سرحال نبودند اما با این حال پرسپولیس تیم برتر میدان بود و روی یک حمله دروازه‌اش باز شد. شک نکنید پرسپولیس با شکست پیکان  قهرمانی خود را تقریبا قطعی خواهد کرد.

 

پیشکسوت پرسپولیس درباره آینده رضاییان گفت: مدیریت باشگاه پرسپولیس اعلام کرده قصد انتقال رضاییان را دارند که تصمیم درستی است. من هم به این بازیکن توصیه می‌کنم به تیمی خارج از ایران برود تا در کنار پیشرفت از حواشی هم به دور باشد، هر چند باید دید آیا تیم خارجی علاقمند به جذب رضاییان هست یا نه.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین