اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۹۶۱۳
سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: داور بازی با نفت مسجدسلیمان صدرنشینی را از تیم ما گرفت.
۰۱:۴۴ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| علی نظرمحمدی در گفت‌وگویی، در مورد شرایط تیم سپیدرود گفت: متاسفانه در بازی با نفت مسجدسلیمان اشتباه داوری در نتیجه بازی تاثیرگذار بود. موعود بنیادی‌فر داور این مسابقه پنالتی آشکار دروازه‌بان حریف را نگرفت آنهم در حالی که 2 مهاجم ما با دروازه‌بان نفت در موقعیت ایده‌آلی قرار داشتند. داور از این پنالتی شفاف چشم‌پوشی کرد و در نهایت ما یک بر صفر بازنده شدیم و صدر جدول را هم از دست دادیم. با این وجود مسئولیت شکست بر عهده من است و پذیرفته‌ایم که 3 امتیاز را به نفت مسجدسلیمان داده‌ایم.

وی با اشاره به دیدارهای هفته سی‌ام لیگ دسته اول گفت: این هفته میزبان تیم مس کرمان هستیم و سایر حریفان ما در خارج از خانه به میدان می‌روند. بنابراین می‌توانیم با یک پیروزی به صدر جدول برسیم. هرچند بازی سختی با مس کرمان داریم. حریف ما کادر فنی مجربی دارد و منصور ابراهیم‌زاده سرمربی این تیم مربی باتجربه و با دانشی است. 

سرمربی سپیدرود تصریح کرد: شرایط لیگ یک بسیار سخت است. 5-6 تیم مدعی صعود هستند و ما هم امیدواریم. هر چند مصاحبه‌ای که حسن کامرانی‌فر رئیس دپارتمان داوری با بی‌تجربگی در مورد تیم ما انجام داد باعث شد تا داوران از گرفتن پنالتی برای سپیدرود هراس داشته باشند.من از فدراسیون فوتبال گلایه دارم زیرا مصاحبه رئیس دپارتمان داوری پخته نبود.

نظرمحمدی در مورد وضعیت لیگ یک عنوان کرد: در حال حاضر استقلال اهواز به دلیل سقوط به لیگ دسته دوم تنها تیم بی‌انگیزه مسابقات است و سایر تیم‌ها همگی با انگیزه در میدان حضور دارند. بازیکنان ما هم می‌دانند به خاطر شکست در نفت مسجدسلیمان به مردم رشت بدهکارند و می‌خواهند با یک برد شیرین هواداران تیم سپیدرود را شاد کنند و تا روز آخر صدرنشین لیگ یک باقی بمانیم.

وی در مورد مشکلات مالی سپیدرود گفت: مشکلات ما همچنان پابرجاست. با این حال تمام تمرکز ما بر روی 5 مسابقه باقیمانده است و می‌خواهیم از اعتبار فوتبال رشت دفاع کنیم.

انتهای پیام/ک
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری