اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۹۵۲۶
هافبک فولاد خوزستان گفت:سیدحسین حسینی دروازه بان خیلی خوبی است و به شوخی چند باری به او گفتم که یک روز تو را به فولاد می برم!
۱۳:۵۵ - ۱۴ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| بختیار رحمانی در رابطه با شعارهایی که علیه او در بازی با استقلال از روی سکوها سر داده شد، اظهار داشت: شاید این اتفاق طبیعی بود و من هم خیلی به آن توجه نکردم. این اتفاقات فقط از سوی یک تعداد محدود رخ داد و به نظر من هم عادی است. نمی شود که همه بختیار رحمانی را دوست داشته باشند. خودم می دانم که خیلی از هواداران استقلال مرا دوست دارند اما الان بازیکن فولاد هستم.

 

وی در خصوص اینکه بهتاش فریبا اعلام کرده بختیار بزرگی اش را نشان داد، عنوان کرد: من وظیفه ام بود که به سمت منصوریان بروم. من یک نیم فصل آنجا بودم و کادرفنی هم دوست داشت به من کمک کند. من هم چنین حسی داشتم و در خدمت استقلال بودم اما برخی اتفاقات باعث جدایی من از استقلال شد. چنین اتفاقاتی در فوتبال طبیعی است اما همیشه برای استقلال آرزوی موفقیت می کنم.

 

هافبک فولاد خوزستان در پاسخ به این سوال که با رحمتی روبرو شد یا خیر، تصریح کرد: من اصلا رحمتی را ندیدم و نمی دانم در ورزشگاه حضور داشت یا خیر.

 

رحمانی درباره نتایج ضعیف فولاد خوزستان گفت: متاسفانه نتایج ما آنطوری که خواستیم رقم نخورده است. چند بازی آینده را باید تلاش کنیم تا حداکثر امتیاز را بگیریم. تیم ما جوان است و غیبت چند بازیکن مثل عبدالله کرمی، حمید بوحمدان و میثم دورقی به ما ضربه زد. انشاالله که آنها برگردند و به تیم ما کمک کنند. بومی گرایی این مسائل را هم دارد چون کادرفنی و باشگاه دنبال این مساله هستند. چند بازی اخیر خوب بازی کردیم اما نتایج آنطوری که خواستیم نشده است.

 

وی درباره درگیری روی نیمکت استقلال بین 2 بازیکن گفت: من این صحنه را ندیدم و به نظرم اصلا اتفاق جالبی نبود. فکر می کنم امید نورافکن با سن و سالی که دارد، باید به یعقوب کریمی که یکی از کاپیتان های استقلال محسوب می شود، احترام می گذاشت. البته این را می دانم که منصوریان از نظر نظم و انضباط خیلی خوب عمل می کند و اصلا با کسی تعارف ندارد.

 

هافبک فولاد خوزستان درباره ضربه ایستگاهی که حسینی دفع کرد، خاطرنشان کرد: این ضربات را در تمرینات خیلی تمرین می کنم اما آن ضربه آنطور که می خواستم نرفت. باید گوشه تر می زدم اما کمی وسط دروازه بود. البته سیدحسین حسینی دروازه بان خیلی خوبی است و به شوخی چند باری به او گفتم که یک روز تو را به فولاد می برم! من خیلی به او علاقه دارم و امیدوارم موفق باشد.

 

رحمانی در پایان درباره تعویض پیراهنش با کاوه رضایی گفت: کاوه دوست من است. البته یکی از دوستانم پیراهن کاوه رضایی را خواسته بود و لباسم را با او عوض کردم تا این پیراهن را به دوستم بدهم.

 

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری