اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۹۴۵۱
حالا که محرومیت مهدی رحمتی تمام شده علیرضا منصوریان مانده که در بازی آتی استقلال در لیگ برتر از مهدی رحمتی استفاده کند یا حسینی.
۱۶:۲۳ - ۱۳ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| بعد از محرومیت چهار جلسه‌ای مهدی رحمتی علیرضا منصوریان طبیعی بود به سید حسین حسینی بازی بدهد. اما در بازی‌های آسیایی با توجه به تجربه رحمتی از این دروازه‌بان بهره می‌برد. اما حالا که محرومیت مهدی رحمتی تمام شده علیرضا منصوریان مانده که در بازی آتی استقلال در لیگ برتر از مهدی رحمتی استفاده کند یا حسینی. جانشین مهدی رحمتی در دروازه استقلال روز خوبی را در برابر فولاد سپری کرد. هر چند دروازه استقلال به دفعات و به شکل خطرناک تهدید نشد اما در یکی دو صحنه حسینی با واکنش‌های دیدنی توپ را از آن خود کرد و نشان داد تا چه حد آماده است.
 
از قدیم گفته‌اند به ترکیب تیم برنده نباید دست بزنی. حسینی در بازی با فولاد خوب بازی کرد و چنان با انگیزه بود که در پایان بازی مصاحبه کرد و گفت می‌خواهد تا ده سال دروازه استقلال را بیمه کند. طبیعتا اگر در چنین شرایطی علیرضا منصوریان تصمیم بگیرد حسینی را دوباره کنار بگذارد و از مهدی رحمتی استفاده کند روحیه این دروازه‌بان جوان خراب خواهد شد و چه بسا در ادامه لیگ برتر او از دست بدهد. از سویی مهدی رحمتی نشان داده خیلی تاب نیمکت نشینی را ندارد و می‌خواهد در بازی آتی برای استقلال بازی کند. همین مسئله علیرضا منصوریان را به سر دو راهی برده است.
منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
نظرات بینندگان
alidarvish
United States of America
يکشنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۷
به نظر من اگه اقای منصوریان دروازه بانها رو چرخشی کند بهتراست چون انگیزه انها ازبین نمیرود وحس رقابت وبهتر بودن وفیکس شدن در بین انها پیش میایدوهم نتیجه مثبت ان رو چندین سال قبل در استقلال شاهد بودیم
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری