اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۹۳۵۳
سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت:حمایت همه دست اندرکاران را نیاز داریم این برد مال همه بود مسئولان شهر، رسانه‌ها و ... یک حمایت و تشویق سالم و سازنده کار را به جایی رساند که از پرسپولیس امتیاز گرفتیم
۲۱:۳۰ - ۱۲ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| فیروز کریمی بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل پرسپولیس در نشست خبری گفت: فکر می‌کنم بازی خوبی بود. هیجان های خاص خودش را داشت. حقیقت این بود که وقتی 30 روزه پیدا کردیم تا تمرینهای خوبی انجام بدهیم. قبل از آن هر 4-5 روز مسابقه داشتیم.

وی افزود: برای اینکه بتوانیم جوابگوی مردم باشیم تا روز 29 اسفند تمرین کردیم و بعد از دو روز تعطیلی تمرینات را در سال جدید آغاز کردیم. به عیسی زاده هم گفتم این تیم نفت با این توانایی بالاتر نخواهد رفت. با این حال حمایت همه دست اندرکاران را نیاز داریم این برد مال همه بود مسئولان شهر، رسانه‌ها و ... یک حمایت و تشویق سالم و سازنده کار را به جایی رساند که از پرسپولیس امتیاز گرفتیم. از شانس ما پرسپولیس همه بازیکنانش را هم در اختیار داشت. خدا پدر بازیکنان مصدوم را بیامرزد که خودشان را به این بازی رساندند و بازیکنان ما غیرت به خرج دادند و عیدی خوبی را به هواداران دادیم و از ما این برد را قبول کنند و این برد را به آنها تقدیم می‌کنیم. این سال تنها سالی است که در لیگ از اول سال تخت جمشید تا امروز هیچ سالی به این مسابقات فشرده نبود. برای رسیدن به رتبه تک رقمی لیگ اینقدر فشرده و سنگین نبود. سیاه جامگان هم مقابل استقلال از پیش بازنده نبوده و تلاش می‌کنیم تیم را حفظ کنیم تا امانت را به مردم خوب ابادان بدهم. ابادان هواداران خوبی دارد اما این تماشاگر یاردوازدهم بود.

کریمی در مورد بگومگویش با یکی از هواداران در پشت نیمکت نفت آبادان گفت: دلم می‌خواهد آن تماشاگر چه کسی بود که از من آب می‌خواست! مگر من مسئول آب هستم؟ این هوادار می‌گفت آقای کریمی، آقای کریمی! کنار من یک پیرمرد تشنه است و جالب اینکه ۴۵ نفر از عوامل تیم ما را ول کرده و به من می‌گفت. اگر در آن دو دقیقه‌ای که به رختکن رفتم اتفاقی می‌افتاد جان نیم میلیون آبادانی در خطر بود، اما حالا آن یک نفر از من درخواست آب می‌کرد.

وی درمورد مشکلی که برای مجتبی ممشلی در بازی به وجود آمد، اظهار داشت: توپ به جایی خورد که نمی‌توان نشان داد و بازیکنانمان را مصدوم کرد. مجتبی داشت خوب کار می‌کرد و به او گفتم ما نفر نداریم که برایمان سر بزند، هرچند که او معتقد بود نمی‌تواند بازی کند. توپ به جایی از بدن مجتبی برخورد کرد که نمی‌شود گفت و مدام درخواست تعویض داشت که من به او گفتم ۵ دقیقه طاقت بیاور؛ چشم. چطور می‌گویی کسی که خوب بازی می‌کند را ما نمی‌بینیم؟ امیدوارم همه جای مجتبی خوب شود تا بتوانیم در بازی بعدی از او استفاده کنیم.

سرمربی نفت آبادان درمورد بازی محمد شادکام خاطرنشان کرد: درست است او گل نزد، اما محمد جزو بهترین‌هاست. ما تک‌فوروارد بازی می‌کنیم و محمد در این سیستم روی زمین و هوا تأثیرگذار است.

در ادامه یک خبرنگار از کریمی سوال کرد که آیا تعویض تاکتیک در بین بازی را او به کی‌روش یاد داده است، افزود: خیر، این‌طور نیست. ما در بازی سیستم‌مان را تغییر می‌دهیم و اینها را از کی‌روش یاد گرفته‌ایم!

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری