اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۹۲۱۰
مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت:استقلال تیم بزرگی است و در دیدارهای اخیر نتایج قابل قبولی گرفته و ان‌شالله فردا بازی خوبی از کار در بیاید.
۱۶:۰۰ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| نعیم سعداوی در نشست خبری پیش از بازی با استقلال حاضر نشد و عزیز فریسات به جای او به نشست آمد و گفت: سال جدید را به همه مردم ایران تبریک می‌گویم و امیدوارم همه سال خوبی داشته باشند. از همکاری باشگاه سایپا و کادرفنی این تیم به خاطر اینکه زمین شان را برای تمرین در اختیار ما قرار دادند تشکر می‌کنم. همه می‌دانند استقلال تیم بزرگی است و در در دیدارهای اخیر نتایج قابل قبولی گرفته و ان‌شالله فردا بازی خوبی از کار در بیاید. ما در این بازی 4 بازیکن را در اختیار نداریم. بوحمدان، کرمی، دورقی و طالب لو را در اختیار نداریم اما جوانان خوبی داریم که صاحب تجربه شده اند و انگیزه دارند و امیدوارم فردا بازی تماشاگر پسندی را شاهد باشیم.

وی در مورد تقابل بختیار رحمانی با استقلال و حواشی احتمالی اظهار داشت: این مساله طبیعی است یک فوتبالیست در هر باشگاهی که باشد سعی می کند با تمام وجود تلاش کند. حضور بختیار به فولاد کمک کرده و امیدوارم او فردا خوب بازی کند.

مربی فولاد در مورد بالا بودن حساسیت بیشتر برای استقلال گفت: استقلال تیم بزرگی است و فولاد برای این تیم حریف آسانی نخواهد بود و امیدوارم همه از دیدن این بازی لذت ببرند.

وی در مورد اینکه از عملکرد فولاد در سال ۹۵ راضی هست یا نه گفت: در این مورد مدیریت باشگاه باید نظر بدهد اما خودمان از نحوه کار راضی بودیم. فولاد تغییر و تحول زیاد داشته و تیمی که فصل گذشته ۹۵ درصد غیر بومی بوده امسال ۹۵ درصد بومی شده و این تیم نیاز به زمان بیشتری دارد و با این روند فولاد سالی ۷-۸ بازیکن از آکادمی به تیم بزرگسالان منتقل کند که در هر باشگاهی این اتفاق رخ نمی‌دهد.

سعداوی در مورد مشکلات مالی باشگاه فولاد گفت: درست است که هزینه فولاد بسیار کاهش پیدا کرده اما مشکل مالی نداریم اینکه اکثر بازیکنان از نفرات آکادمی هستند باعث شده هزینه‌ها کاهش پیدا کند و مشکل خاصی نداشته باشیم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری