اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۹۱۲۶
سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: در تمام این تعطیلات ما تمرین کردیم و فکر کردیم تا چطور سالی بهتر و با انرژی بیشتر و با اشتیاق بالا کار کنیم.
۱۵:۰۰ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| مجید جلالی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ماشین‌سازی گفت: سال نو را به همه شما تبریک می‌گویم. در تمام این تعطیلات ما تمرین کردیم و فکر کردیم تا چطور سالی بهتر و با انرژی بیشتر و با اشتیاق بالا کار کنیم و الان چنین شرایطی را داریم. در این راه همه بازیکنان دوست‌داشتنی‌ام کنارم هستند و تمرینات خوبی انجام دادیم.

وی ادامه داد: تمام بازیکنان خوب و دوست‌داشتنی ما کنارمان هستند با اشتیاقی که در تمرینات ما آن را به وضوح در روزهای اخیر دیدم برای این بازی و ماشین‌سازی آماده می‌شویم. نسبت به این مسابقه علم داریم در بازی‌های مشابه ما آزار دیدیم و آنها ایده‌های خوبی برای این بازی دارند.امیدوارم با یک بازی خوب نتیجه موفقیت‌آمیزی هم به دست آوریم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در مورد اینکه از عملکرد پیکان در سال 95 راضی بوده است یا نه،‌گفت: ما از لیگ یک آمده بودیم و نگرانی‌هایی داشتیم با این حال عملکرد خوبی به دست آوردیم و در مسیری که آمدیم دیدیم که می‌توانیم رتبه‌های بهتری را هم بر خلاف آنچه که هدف‌گذاری کرده‌ایم به دست بیاوریم. اکنون هم ناامید نیستیم هدف ما این بود که در این فصل برای باشگاه ثبات به دست بیاوریم که در این راه موفق بودیم.

جلالی درباره اینکه برنامه‌ای برای ادامه همکاری با پیکان برای فصل آینده را دارد، افزود: این‌ها چیزی است که 50 درصد آن من هستیم و 50 درصد دیگر باشگاه است. ما در این زمینه صحبت‌هایی داشته‌ایم و حتی باشگاه من را ترغیب کرد که درباره آینده زودتر برنامه‌هایم را مکتوب کنم اما این صحبت‌ها غیررسمی بوده و امیدوارم که شرایط به گونه‌ای باشد که این همکاری‌ها ادامه پیدا کند چرا که از نظر من که در باشگاه‌های مختلف کار کردم باشگاه پیکان برای انجام یک کاری بلندمدت و با برنامه مناسب است.

وی درباره پرداخت مطالبات بازیکنان پیکان هم اظهار داشت: کل قراردادهای بازیکنان ما بالا نیست و مبالغ متوسط است اما مهم این است که بند به بند آن توسط باشگاه اجرا شده و طبق تاریخ‌ها این پول‌ها پرداخت شده است. تا الان هم حدود 80درصد مطالبات بازیکنان پرداخت شده است.

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره تیم ماشین‌سازی و شناخت از حریف فردای پیکان،‌ خاطر نشان کرد: ما در دور برگشت و در بازی با تیم‌های پایین جدول با وجود برتری در بازی اما دست خالی از زمین بیرون آمدیم چون عجولانه به دنبال برد بودیم اما فردای این طور نیست و فردا منطقی و صبورانه به دنبال خواسته‌های خودمان هستیم تا به مقصود برسیم.

جلالی درباره آخرین وضعیت مرتضی آقاخان بازیکن مصدوم پیکان گفت: او که فعلاً مصدوم است و فکر می‌کنم تا دو هفته دیگر آماده بازی شود.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین