اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۹۰۷۶
سرمربی تیم ملی والیبال کره جنوبی گفت: بازیکنان تیم ایران در ابتدای مسابقه سردرگم بودند و کره با استفاده از این فرصت برتری خود را رقم زد.
۱۹:۳۱ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| به نقل از فدراسیون والیبال، پارک وونگیل، پس از پیروزی شاگردانش برابر تیم نوجوانان ایران گفت: قبل از مسابقه با ایران فکر می‌کردیم، قهرمان آسیا بهتر از این‌ها بازی کند. البته این مسابقه نخست تیم ایران در این رقابت‌ها بود و بازی اول شرایط خاص خود را دارد.

وی تاکید کرد: بازیکنان ایران در ابتدای مسابقه کمی سردرگم بودند و تیم کره جنوبی از همین فرصت استفاده کرد و به پیروزی رسید.

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان کره جنوبی درباره شرایط آماده سازی این تیم گفت: تیمی که به اینجا آورده‌ایم، حدود یک ماه پیش تشکیل شده و تمرین زیادی نداشتیم. برای آماده سازی با سایر تیم‌های کره‌ای از جمله تیم‌های لیگ برتری "آرمی کره” و”دانشگاه” مسابقه دادیم.

وونگیل به اهداف تیم کره جنوبی که قرار گرفتن در سه تیم برتر این رقابت‌ها و کسب سهمیه جهانی است، اشاره کرد و گفت: شکست ایران کمک زیادی برای رسیدن به اهداف پیش رو دارد. از آنجایی تیم کره در شرایط خوبی بسر می‌برد، عملکرد بازیکنان بهتر از این نیز خواهد شد.

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان کره جنوبی چین را نیز همانند ایران یکی از مدعیان قهرمانی در این رقابت‌ها دانست و گفت: تیم چین دارای بازیکنان بلند قدی است و اگر بتوانیم همین روند را حفظ کنیم، مقابل این تیم نیز بهتر بازی خواهیم کرد.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در نخستین مسابقه خود در یازدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا عصر امروز 3 بر صفر مغلوب کره جنوبی شد.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری