اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۹۰۵۱
سر مربی سپید رود رشت گفت: هر 6 تیم بالای جدول شانس صعود به لیگ برتر را دارند و هیچ تیمی ناامید نیست.
۱۶:۰۰ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| علی نظرمحمدی سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت، گفت: تیم ما از 2 فروردین تمرینات خود را آغاز نموده و همان طور که می‌دانید رقابتهای بالای جدول خیلی سخت و نزدیک به هم است و هر 6 تیم بالای جدول شانس صعود به لیگ برتر و قهرمانی را دارند و هیچ تیمی ناامید نیست و ما با جدیت فراوان کار خود را دنبال و بازی به بازی فکر می‌کنیم و از الان فقط به فکر بازی فردا که با مسجد سلیمان است تمرکز کرده‌ایم.

وی افزود: ما تمرینات خوبی در ایام عید انجام دادیم و برنامه‌های خاصی برای این بازی و بازیهای خارج از خانه برنامه‌ریزی کردیم. تیم ما دارای بازیکنان جوان و بااستعداد می‌باشد مانند محمدرضا محمدی، میلاد قربانزاده، حسین شایان و... که هرکدام از آنها درون زمین و با هر تیمی که باشند نتایج بازی را تغییر دهند. حسین کعبی یکی از بازیکنان خوب این تیم که توانسته با بازی‌هایی که برای این تیم انجام داده، به روزهای اوج خود بازیگری خود بازگردد. ما در این هفته فقط یکی از بازیکنان خود محمد رستمی هافبک دفاعی این تیم به دلیل 3اخطاره بودن همراه نداریم.

علی نظرمحمدی همچنین در مورد تیم نفت مسجدسلیمان گفت: تیم نفت مسجدسلیمان دارای بازیکنان جوان و کادر فنی خوب است. با توجه به نتایج هفته‌های اخیر این تیم با مربیگری محمود فکری نشان داده که تیم خوبی است و همیشه بازی در مقابل تیم‌هایی که برای بقا می‌جنگند خیلی سخت‌تر از تیم‌هایی می‌باشند که در صدر جدول قرار دارند به خاطر همین کار ما سخت است اما ما هم سپیدرود رشت هستیم و تمام نقاط ضعف و تاکتیکی حریف را آنالیز کردیم و به هیچ وجه نمی‌خواهیم بالای جدول را از دست بدهیم و ما برنامه‌های خاصی برای این بازی داریم و امیدوارم بتوانیم همانند بازی‌های قبل نتایج خوبی را کسب کنیم.

سرمربی سپیدرود رشت درخواستی هم از کادر فنی تیم ملی داشت: همان‌طور که سرمربیگری تیم ملی ایران کارلوس کی‌روش نگاه خاصی به جوانان دارد، اگر نیم‌نگاهی هم به بازیکنان جوان این تیم به خصوص حسین شایان که بازیکن 24 ساله است، می‌تواند برای تیم ملی ایران مفید باشد و همچنین حسین کعبی هنوز هم می‌تواند کمک بسیاری به تیم ملی نماید.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین