اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۹۰۴۹
سرمربی تیم‌ملی برزیل پس از آنکه تیمش موفق شد با درخشش نیمار به عنوان اولین تیم به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه صعود کند از عملکرد شاگردانش ابراز رضایت کرد.
۱۵:۴۰ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| تیم فوتبال برزیل بامداد امروز در ادامه رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه در منطقه جنوبی مقابل پاراگوئه قرار گرفت و موفق شد با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی برسد و امتیازش را به 33 امتیاز رساند تا به عنوان اولین تیمی تبدیل شود که به جام جهانی روسیه صعود کند.

تیته، سرمربی برزیل پس از این برد شیرین و راه یابی زودهنگام به جام جهانی 2018 روسیه گفت: ابتدا باید از خداوند به خاطر این همه نعمت‌هایی که به ما داده است، تشکر کنم. بازی گروهی عالی و خوب بازیکنان باعث شد تا عملکرد افراد نیز عالی شود. نیمار می‌تواند با توپ تفاوت را ایجاد کند ولی در طرف دیگر این بازی گروهی است که باعث می‌شود نیمار به خوبی و آسانی خودش را نشان دهد.

وی افزود: کوتینیو سازنده فرصت برای ماست همچنین پائولینهو و واگنر در کنار او به عمق تیم حریف نفوذ می‌کنند. ما نیمار را در کناره‌ها گذاشتیم تا بتواند چند بازیکن را مشغول خود کند و این بدان معنی است که بازیکنان دیگر فرصت پیدا می‌کنند تا بدون مراقب باشند و از فرصت‌ها نهایت استفاده را کنند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری