اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۹۰۴۸
سرمربی تیم ایران‌جوان بوشهر گفت: بازیکنان و کادر فنی به خاطر عشق به هواداران این تیم و استان بوشهر از هیچ تلاشی دریغ نکردند.
۱۵:۴۰ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| سعید مفتخر سرمربی تیم فوتبال ایران‌جوان بوشهر در گفت‌وگویی گفت: تیم ما از 5 فروردین ماه استارد تمرینات خود را به طور رسمی شروع کرده و در حال حاضر بازیکنان این تیم آماده و دارای انگیزه فراوانی برای این بازی هستند و ما می‌خواهیم با برد و 3 امتیازی که در این بازی به دست می‌آوریم یک عیدی خوب به هواداران این تیم هدیه و جایگاه خود را در جدول لیگ مستحکم‌تر و دل هواداران را شاد نماییم و ما در این بازی سجاد فیض‌اللهی که به دلیل مصدومیت و محمد طارمی را هم همراه نداریم.

سرمربی تیم ایران‌جوان بوشهر افزود: ما در شب عید پرداختی که قابل گفتن است را نداشتیم ولی استاندار بوشهر قول داده که در همین روزها حداقل کمکی به این تیم بکنند که ما بتوانیم حداقل بازیکنان این تیم را مقداری از لحاظ مالی شارژ کنیم. با این وضعیت مالی که این تیم دارد هیچ بازیکن و یا کادر فنی با این شرایط حاضر به کار کردن نمی‌باشد ولی بازیکنان و کادر فنی به خاطر عشق به هواداران و استان بوشهر تا اینجا از هیچ تلاشی دریغ نکردند و امیدوارم مسئولین این استان هم تلاشی صورت دهند که مشکلات مالی این تیم برطرف شود.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری