اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۹۰۴۶
سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت‌ آبادان، گفت: وضعیت کیم گوی برای بازی با پرسپولیس 50 - 50 است و معلوم نیست آیا او به این مسابقه می‌رسد یا نه.
۱۵:۲۰ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| غلامحسین امین‌فر در گفت‌وگویی، در مورد شرایط صنعت نفت آبادان قبل از رویارویی با پرسپولیس در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران، گفت: شرایط خوبی داریم تمریناتمان را در نوروز طبق برنامه از پیش تعیین شده دنبال کردیم. بعد از استارت تمرینات یک روز در میان تمریناتمان در نوبت صبح و عصر برگزار می‌شد. از روز گذشته هم دو جلسه تمرین در یک روز به پایان رسید و بازیکنان در روز فقط یک جلسه تمرین می‌کنند.

وی افزود: شرایط تیم خوب است و تنها مشکل ما محرومیت هواداران است. حضور هواداران در دیدار مقابل پرسپولیس خیلی به ما کمک میکند. امیدوارم اگر محرومیت هواداران ما بخشیده نمی‌شود حداقل این محرومیت تعلیق شود.

سرپرست صنعت نفت در مورد اینکه آیا امیدی به تعلیق محرومیت این تیم دارند، اظهار داشت: اقدامات لازم را در این مورد انجام دادیم اما به نظر می‌رسد کمیته استیناف در نوروز تعطیل است. امیدوارم راه حلی برای این کار پیدا شود. واقعا حیف است که این مسابقه بدون حضور هواداران برگزار شود. آبادان تنها ورزشگاهی را دارد که وقتی میزبان استقلال و پرسپولیس است هیچ هواداری از تیم حریف حمایت نمی‌کند.

امین‌فر در مورد وضعیت امین زلیکانی و رضا نوروزی عنوان کرد:‌ شرایط این دو بازیکن خوب است و در کنار سایر بازیکنان تمرینات خود را دنبال می‌کنند. اینکه آنها بازی می‌کنند یا نه بستگی به نظر سرمربی دارد.

وی در پایان در مورد شرایط کیم گوی هافبک کره‌ای صنعت نفت، گفت: کیم از مصدومیت جزئی رنج می‌برد و وضعیت او برای برای بازی با پرسپولیس 50 -50 است.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری