اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۹۰۱۵
مجری و گزارشگر مشهور قطری پس از آنکه قطر مقابل ازبکستان شکست خورد به بازیکنان چند ملیتی عنابی تاخت و آنها را بی غیرت و تعصب نامید.
۱۱:۳۰ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| پس از آنکه کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم‌ملی کشورمان پیش از اولین دیدار شاگردانش مقابل قطر در مصاحبه جنجالی عنوان کرد که تیم ملی قطر « تیم منتخب جهان» است و این تیم را چند ملیتی نامید و به نوعی بدون غیرت و تعصب عنوان کرد و این مصاحبه مرد پرتغالی با واکنش تند قطری‌ها مواجه شد ولی اکنون با گذشت زمان آنها به حرف‌های کی‌روش رسیدند.

در این راستا یکی از مجریان مشهور فوتبالی قطر تمام حرف‌های کی‌روش را تایید کرده و بازیکنان تیم ملی قطر را بدون تعصب و غیرت نامیده است و بازیکنان چند ملیتی حاضر در ترکیب این تیم را محکوم کرده است و آنها افرادی توصیف کرده است که هیچ تعلق خاطری به کشور قطر ندارند و تنها برای دلار بازی می‌کنند.

سعدون الکواری، گزارشگر و مجری مشهور قطری پس از شکست قطر مقابل ازبکستان و قطعی شدن عدم صعود عنابی به جام جهانی 2018 روسیه در مصاحبه با روزنامه الشرق قطر گفت: اعتماد بیش از حد ما در تیم ملی به بازیکنان خارجی فوتبال ما را نابود کرده است. این بازیکنان چند ملیتی تنها برای دلار بازی می‌کنند و تعصب و غیرتی به قطر ندارد. آنها برای جمع آوری دلار به قطر آمدند و هیچ ارزشی برای ناراحتی و اندوه مردم قطر بابت حذف شدن از رقابت‌ها قائل نیستند.

وی افزود: اکثر کشورها یک بازیکن یا در نهایت دو بازیکن خارجی را به تیم ملی خود می‌آورند و این طور چندین بازیکن خارجی آوردن به تیم ملی امری بسیار نگران کننده و ناراحت کننده است. بسیاری از هواداران قطر از آمدن به ورزشگاه سرباز می‌زنند زیرا نمی‌دانند که این بازیکن خارجی از کجا آمده است و با او غریبه هستند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: مجری قطر
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین