اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۹۰۰۴
پیشکسوت فوتبال ایران و پرسپولیس گفت: چین حرف زیادی برای گفتن نداشت و نتوانست فشار زیادی به ایران وارد کند.
۰۵:۳۷ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| مرتضی کرمانی‌مقدم در گفت‌وگویی، در مورد پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل چین گفت: بابت این پیروزی بسیار خوشحالم و به هواداران تبریک میگویم. البته فوتبال زیبایی را از تیم ملی مشاهده نکردیم اما با توجه به حساسیت جدول، مهم کسب 3 امتیاز بود که با تلاش و هوش بازیکنان، این موفقیت حاصل شد.

وی در مورد اینکه آیا صعود ایران به جام جهانی قطعی شده است، اظهار داشت: هنوز نمی‌توانیم این مسئله را قطعی بیان کنیم. اگر ازبکستان را شکست دهیم می‌توانیم بگوییم 95 درصد راه صعود را طی کرده‌ایم.

پیشکسوت پرسپولیس و فوتبال ایران در رابطه با  حضور پرشور هواداران در ورزشگاه خاطرنشان کرد: انتظار حضور این جمعیت را در ورزشگاه نداشتم، واقعاً باید دست هواداران را بوسید، خیلی از هواداران پشت در بودند، ولی حضور پرشوری در بازی داشتند.

کرمانی مقدم در مورد اینکه آیا چین حریفی بود که ایران را به دردسر بیندازد، افزود: نه‌، چین حرفی برای گفتن نداشت. درست است که آنها مقابل کره جنوبی پیروز شدند، اما در آن بازی هم خوب دفاع کردند و یک گل به ثمر رساندند. چین روز گذشته یک موقعیت هم نداشت.

وی در رابطه با مصاحبه کارلوس کی‌روش بعد از مسابقه مقابل چین و اینکه او اعلام کرده همه می‌دانند فوتبال ایران در اختیار چه افرادی است که مانع از اجرای برنامه‌های تیم ملی می‌شود، گفت: دیگر ما هم ازاین حرف‌ها خسته شدیم. شاید منظور کی‌روش فردی که همه فکر می‌کنند مدنظر اوست، نباشد. به نظرم اکنون باید فقط به بازی‌های آینده فکر کنند و کاری به این مسائل نداشته باشند. هر وقت تیم ملی ایران راهی جام جهانی شد، او سینه‌اش را سپر کند و هر حرفی که می‌خواهد بزند. اکنون زمان خوبی برای مطرح کردن این حواشی نیست.

انتهای پیام/ک
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین