اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۸۹۹۹
مهاجم تیم ملی فوتبال گفت: موقعیت‌های گل زیادی مقابل تیم داشتیم و حق ما پیروزی مقابل حریف بود.
۰۵:۲۳ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| رضا قوچان‌نژاد بعد از پیروزی یک بر صفر ایران مقابل چین در مقدماتی جام جهانی روسیه گفت: حق ما پیروزی مقابل چین بود البته این تیم هم بازیکنان خوبی دارد اما ما بهتر بودیم و 3 امتیاز را گرفتیم.

وی درباره نقش لیپی بعد از حضورش در تیم فوتبال چین گفت: لیپی مربی خیلی خوبی است و نقش او امروز در بازی کاملا مشخص بود. تیم چین نسبت به بازی رفت عملکرد بسیار بهتری را به نمایش گذاشت. آنها در حفظ توپ بهتر بودند اما ما موقعیت‌های گل زیادی داشتیم و خیلی خوب بازی کردیم.

مهاجم تیم ملی فوتبال گفت: بازی را در نیمه دوم خیلی خوب شروع کردیم و به گل رسیدیم اما آنها در ادامه فشار بیشتری آوردند. باید 3 بازی دیگر را ببریم و امیدواریم بتوانیم همین روند را در آینده هم ادامه دهیم. به هدفمان نزدیک‌تر شده‌ایم.

قوچان‌نژاد در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی با توجه به عملکردی که در مسابقات اخیر داشته است، آیا به دنبال رکوردشکنی از نظر کسب امتیاز یا صعود بدون گل خورده به جام جهانی است گفت: به چنین مسائلی فکر نمی‌کنیم و هدف اول و اصلی ما صعود مستقیم به جام جهانی است. تا الان هم مسیر را به خوبی آمده‌ایم و بازیکنان خیلی خوب با یکدیگر همکاری می‌کنند. امیدواریم بتوانیم همین روند را ادامه دهیم.

وی درباره شرایط تیمش در لیگ هلند گفت: چند مصدوم در تیم داریم که باعث شده است کمی در نتیجه‌گیری نوسان داشته باشیم. باید در چند دیدار باقی مانده که پیش‌رو داریم نتایج خوبی کسب کنیم.

انتهای پیام/س
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین