اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۸۹۴۷
تیم ملی جودو مردان کشورمان بامداد امروز برای حضور در رقابت‌های گرند پریکس گرجستان راهی تفلیس پایتخت این کشور شد.
۱۳:۳۷ - ۰۸ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| جوجیتسو و کوراش، دومین مرحله از پیکارهای جودو گرند پریکس در سال 2017 در شرایطی طی روزهای 11 تا 13 فروردین ماه به میزبانی تفلیس برگزار می شود که تیم مردان جودو کشورمان با 11 ورزشکار و 2 مربی بامداد سه شنبه 8 فروردین ماه عازم گرجستان محل برگزاری این رقابت‌ها خواهد شد.

محمد عباس نژاد و بهزاد وحیدی در منهای 60 کیلوگرم، محمد ابیری و قاسم نوری زاده در منهای 66 کیلوگرم، محمد محمدی در منهای 73 کیلوگرم، سعید ملایی و سبحان رسولی در منهای 81 کیلوگرم، وحید نوری و حامد رشیدی در منهای 90 کیلوگرم، رضا رضایی در منهای 100 کیلوگرم و جعفر پهلوانی در به اضافه 100 کیلوگرم، 11جودوکار کشورمان در تاتامی تفلیس هستند.

همچنین محمد منصوری به عنوان سرمربی و ذکریا به عنوان مربی تیم ملی جودو کشورمان را در این آوردگاه همراهی می کنند.

تیم ملی جودو در حالی راهی این مسابقات شد که جواد محجوب کاپیتان تیم ملی ایران طی چند‌ وقت اخیر در اردوها حضور ندارد و حتی در مسابقات اعزامی نیز همراه تیم ملی به مسابقات اعزام نشده است. البته مجید زارعیان که با حکم رئیس فدراسیون به عنوان سرمربی تیم ملی منصوب شده بود به هیچ عنوان در اردوها حضور پیدا نمی‌کند و حتی در اعزام تیم ملی نیز در کنار جودوکاران حضور ندارد.

مردان جودوکار کشورمان پس از مسابقات در کمپ تمرینی که با حضور ورزشکاران کشورهای حاضر در این پیکارها طی روزهای 14تا 16 فروردین ماه برگزار می شود نیز حضور خواهند داشت.

لازم به یادآوری است که طی چند روز گذشته تیم ملی نوجوانان و جوانان ایران با ترکیب 16 جودوکار راهی تورنمنت بین المللی آلمان شد که در پایان این رقابت‌ها 15 جودوکار شکست خوردند و از گردونه رقابت‌ها حذف شدند و تنها یک مدال برنز مشترک دست آورد تیم ملی جودو نوجوانان و جوانان در برمن بود.

انتهای پیام/س

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری