اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۸۹۳۲
دانیله اوسپینا، همسر خامس رودریگس، ستاره کلمبیایی رئال مادرید با حضور در یک برنامه تلویزیونی در مورد زندگی خصوصی‌شان صحبت کرد.
۱۳:۱۵ - ۰۸ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| اگر از دوست‌داران و هواداران خامس رودریگس، ستاره کلمبیایی رئال مادرید باشید قطعاً می‌دانید که این بازیکن جوان و ۲۵ ساله زمانی که تنها ۲۰ سال داشت، از خواهر دیوید اوسپینا، دوست و هم‌تیمی‌اش در تیم ملی کلمبیا یعنی دانیلا درخواست ازدواج کرد. دانیلا اوسپینا که یک والیبالیست بود نیز به این درخواست پاسخ مثبت داد و اکنون این زوج خوشبخت، صاحب یک فرزند دختر ۳ ساله هستند.

 

دانیلا شب گذشته با شرکت در یک برنامه تلویزیونی، در مورد زندگی خصوصی‌اش با خامس به طور مفصل صحبت کرد و در قسمتی از برنامه، در مورد نحوه آشنایی‌اش با خامس دست به افشاگری زد.

 

دانیلا اعلام کرد که یک سال پیش از ازدواجش با خامس، به صورت مخفیانه با او نامزد بوده. او در اینباره گفت: «خامس کمی خجالتی‌ست. دلش نمی‌خواست رابطه‌اش با برادرم دچار کدورت شود. به همین دلیل تصمیم گرفت تا از طریق اینترنت کمی با هم حرف زده و با سلایق و اخلاق یکدیگر آشنا شویم. بعد از مدتی به طور مخفیانه نامزد کردیم و در واقع نامزدی ما یک سال زودتر از ازدواج‌مان رخ داد. بعد از سپری شدن یک سال، هر دو با اطمینان از یکدیگر، با هم ازدواج کردیم.»

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین