اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۸۹۱۴
سرمربی بادران تهران گفت: نگرانی من از این است که در اکثر بازی‌ها تیم ما از لحاظ فنی، عملکرد خوبی داشته ولی متأسفانه نتوانستیم نتایج لازم را کسب نماییم.
۰۵:۱۲ - ۰۸ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال بادران تهران در گفت‌وگویی، در مورد بازی این هفته خود با نساجی مازندران گفت: ضمن تشکر و تبریک سال نو به همه خبرنگاران و تبریک سال نو به همه مردم ایران، تیم بادران از سوم فروردین ماه تمرینات خود را بعد از تعطیلات شروع کرد، ولی به دلیل وضعیت آب‌وهوای این‌روزهای تهران و کرج ما نتوانستیم تمرینات خود را در زمین خود انجام دهیم و به‌صورت پراکنده تمرینات خود را انجام دادیم. خدا را شاکرم که بعد از نیم‌فصل که اکثر بازی‌های این تیم در خارج از خانه بوده و با نبود مهره‌های اصلی این تیم ازجمله کریم اسلامی، وحید سلیمی، بهروز افشار و... که به دلیل محرومیت یا مصدومیت نتوانستند تیم را همراهی کنند، نتایج نسبتاً خوبی کسب کردیم.

ربیعی همچنین در مورد نگرانی خود از تیم بادران گفت: نگرانی من از این است که در اکثر بازی‌ها، تیم ما از لحاظ فنی، عملکرد خوبی داشته، ولی متأسفانه نتوانستیم نتایج لازم را کسب نماییم و اکثر بازی‌ها با توجه به بازی خوب این تیم، با نتیجه مساوی به پایان رسید.

سرمربی تیم بادران تهران همچنین در مورد تیم نساجی مازندران اظهار داشت: تیم نساجی مازندران یک تیم ریشه‌دار و دارای تماشاگران فهیم و با کادر فنی بسیار خوب است و ما سعی می‌کنیم در این بازی هم همانند قبل بازی خوبی را از خود به نمایش بگذاریم و نتیجه لازم را کسب نماییم.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری