اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۸۸۸۸
سرمربی ‍پارس جنوبی جم گفت: بازی با تیم‌های در خطر سقوط سخت تر از دیگر بازی هاست و کار آسانی برابر فجرشهید سپاسی نخواهیم داشت.
۱۷:۳۰ - ۰۷ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| مهدی تارتار، سرمربی پارس جنوبی جم درخصوص بازی این هفته تیمش برابر فجرسپاسی شیراز اظهار داشت: بازی با تیم هایی که خطر سقوط را احساس می کنند نسبت به بازی با تیم های بالای جدول سخت تر است. به همین دلیل است که در بازی مقابل نفت مسجدسلیمان دو امتیاز حساس را از دست دادیم.
وی ادامه داد: از همین روی در این بازی مهم محکوم به شکست فجر هستیم. هرچند که فجر تیمی دونده و یک مربی کاربلد همچون آقای پیروانی را بالای سر خود دارد. این تیم از زمان حضور شاغلام عملکرد خوبی داشته اما ما در این بازی چاره ای جز بردن فجر نداریم.
سرمربی پارس جنوبی جم درخصوص امتیازات نزدیک تیم های بالای جدولی و اینکه چقدر به صعود خوشبین است، گفت: واقعا امسال برای لیگ آزادگان سال عجیبی رقم خورده است. تیم های مدعی زیاد هستند و با اینکه شش هفته مانده به پایان مسابقات هنوز تیم های صعود کننده مشخص نیستند.
وی افزود: تیم های قوی زیادی مدعی صعود هستند آنهم در شرایطی که دو تیم می تواند به لیگ برتر صعود کند. همین موضوع کار را سخت تر می کند و باید تا روز آخر تلاش کنیم.
مهدی تارتار با بیان این مطلب که ما هم مثل سایر تیم ها برای صعود تلاش می کنیم، تصریح کرد: طی 18 هفته اخیر نباخته ایم و این یک روند خوب برای تیم ماست. بچه ها به خودباوری رسیده اند و برای صعود تا لحظه آخر می جنگیم.
تارتار در واکنش به عملکرد داوران در شش هفته پایانی بابت حساسیت بالای مسابقات گفت: پارس جنوبی جم یکی از تیم هایی است که از ناحیه داوری صدمه دیده اما با توجه به شناختی که بنده از آقایان کامرانی فر و اصفهانیان دارم مطمئن هستم این اشتباهات عمدی نبوده است.
وی افزود: آنها در زمان داوری شان از داوران پاک فوتبال ما بودند و حالا هم که مسئولیت برعهده شان است مطمئن هستم پاک و سالم کار می کنند. وقتی این دو آدم پاک در فدراسیون فوتبال حضور دارند ما خیال مان راحت است. در این هفته هم دیدم که داوران خوب و با تجربه ای را برای مسابقات لیگ دسته اول گذاشته اند. اعتقاد داریم در چند هفته باقی مانده از داوران باتجربه که اشتباهات کمتری داشته اند استفاده کنند.
سرمربی پارس جنوبی جم همچنین درخصوص برد ایران مقابل قطر و دیدار پیش روی تیم ملی برابر چین اظهار داشت: تیم ملی بازی هوشمندانه ای را برابر قطر انجام داد و آقای کی روش با به کار گرفتن چهار مهاجم نشان داد که برای برد به دوحه رفته است و حتی می توانست بیش از یک گل در این بازی به قطر بزنیم.
وی ادامه داد: بابت بازی با چین هم باید بگویم که این تیم را نباید دستکم گرفت چون یک مربی کاربلد همچون مارچلو لیپی را روی نیمکت خودشان دارند و با روحیه ای مضاعف بابت شکست کره جنوبی به تهران آمده اند. بنابراین کار آسانی مقابل چینی ها نخواهیم داشت.
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین