اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۸۸۲۷
سرمربى نفت تهران با انتشار متنى نسبت به تصمیمات غیر حرفه اى در خصوص این باشگاه واکنش نشان داد.
۲۰:۰۰ - ۰۶ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| نفت تهران بعد از سه فصل موفقیت در لیگ و عملکردى مثبت در آسیا، در ابتداى فصل به بخش خصوصى واگذار شد تا شاید از مشکلات مالى رهایى یابد.

مشکلاتى که باعث کوچ ستاره هاى ملى پوش این تیم شد. ستاره هایى که اکنون مهره هاى تاثیرگذار تیم هاى استقلال و پرسپولیس محسوب مى شوند و کارلوس کى روش نیز از آنها بهره مى برد. با اینحال على دایى که همیشه ریسک هایى عجیبى در زندگى ورزشى اش پشت سر گذاشته بعد از مذاکره با مسوولان این تیم و قبول هدایت آنها، پا به لیگ شانزدهم گذاشت و همانند فصول گذشته جاى ستاره ها را با جوانانى گمنام و با انگیزه پر کرد.


او اما این روزها از وعده و وعیدهاى مسوولان تیمش کلافه تر از همیشه شده است و عصبانى تر از همیشه گلایه هایش را منعکس کرده است.


على دایى که سابقه هدایت تیم ملى و پرسپولیس را در کارنامه دارد با توجه به عملکرد فنى تیمش آنها را کم هزینه ترین تیم لیگ مى نامد: باورتون نمیشه اما سومین تیم کم هزینه لیگ در فصل نقل و انتقالات هستیم. فینالیست جام حذفی و مدعی اصلی گرفتن سهمیه آسیا تو لیگ تنهای تنهاست.

 


او در ادامه انتقاداتش را اینگونه انتشار داده و مى گوید: مدیران تیمو کلا ول کردند و رفتند. من موندم و بچه هام، تا الان هم فقط به خاطر این بچه ها موندم. این بچه ها رفاقتی دور هم جمع می شن و تمرین می کنند. باور کنید بچه ها از جیب خودشون برای نفت هزینه می کنند.


تیمى که قرار بود با اختصاص به بخش خصوصى از مشکلات سابق رهایى یابد اکنون مشکلات بزرگترى را تجربه مى کند: ما زمین تمرین نداریم چون باشگاه به همه بدهکاره و ما هر روز یک جا تمرین می کنیم. ما حتی لباس نداریم، میخوام لباس بیارم براى تیم ،میگن نمیشه ما با فلان شرکت قرار داد داریم، خب کو؟


على دایى در ادامه گلایه هایش اینبار تصمیم گیران در این خصوص را عامل ناکامى ورزش و تیم ها مى داند و در این خصوص گفت: ٥ ماهه بچه های تیم من حتی حقوق نگرفتند. تیمو ول کردند و رفتند و همه اینا سیاست غلطیه که فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در تحویل دادن تیم ها به افراد بدون دیدن سابقشون دارند. با همه اینا با بچه ها قرار گذاشتیم شرافتمندانه تا روز آخر بجنگیم تا هم حق خودمون رو بگیریم و هم حق تیمی این وسط ضایع نشه اصلا عجیبه،دیگه من نمیدونم واقعاً چکار باید بکنم.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین