اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۸۷۷۱
پیشکسوت فوتبال گفت: «هیچ وقت نمی‌شود دست دلالان را در فوتبال کوتاه کرد، اما امیدوارم فدراسیون در سال جدید همه این افراد را زیرنظر خودش بگیرد و به نوعی نقش دلالان را در بروز فساد در فوتبال کم کرد.»
۱۰:۲۲ - ۰۶ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| حسن روشن یکی از بزرگان فوتبال ایران است که بازی‌های درخشانش در دهه 50 در تیم ملی فوتبال و باشگاه استقلال هیچ وقت از اذهان فوتبالی‌های قدیم فراموش نمی‌شود. البته روشن بعد از اتمام دوران فوتبالش هیچ وقت به مربیگری روی نیاورد و همیشه اهالی فوتبال او را به خاطر انتقادهایش نسبت به برخی مسائل می شناسند.

 

روشن در مورد وضعیت فوتبال ایران در سال 95 اظهار داشت: «وضع فوتبال ما خراب است و من هم نمی‌توانم خرابی فوتبال را ببینم و ساکت بنشینم و خیلی‌ها هم از من ایراد می‌گیرند که چرا همیشه منتقد هستم. با این حال در سال گذشته اتفاقات خوبی در فوتبال افتاد. در تیم ملی شاهد حضور بازیکنان جوان بودیم که آینده فوتبال ما را تامین می‌کنند و در عرصه مدیریتی هم با مسائلی که باعث بروز فساد در فوتبال می‌شد مقابله جدی صورت گرفت.»

 

وی ادامه داد: «البته در این میان هیچ وقت نمی‌شود دست دلالان را در فوتبال کوتاه کرد؛ اما امیدوارم فدراسیون در سال جدید همه این افراد را زیرنظر خودش بگیرد و به نوعی نقش دلالان را در بروز فساد در فوتبال کم کرد.»

 

 

روشن در رابطه با بهترین و بدترین خاطراتش از ایام نوروز بیان کرد: «بهترین خاطره ورزشی من در سال 55 اتفاق افتاد که به همراه تیم ملی میزبان باشگاه رئال مادرید بودیم و در آن تورنمنت با تیم‌های الجزایر و آرژانتین که همگی با تیم کامل خودشان راهی این مسابقات شدند دو بازی برگزار کردیم.»

 

وی افزود: «تاریخ تولد برادر شهید من در اول فروردین بود و همچنین تاریخ تولد مادرم هم در 9 فروردین بود و تا قبل از سال 89 ایام عید برای ما بسیار خوب و دلچسب بود. اما بعد از فوت مادرم در این سال دیگر عید برای ما مثل قدیم نبود و تقریبا می‌توان گفت دیگر عیدی نداشتیم.»

 

پیشکسوت فوتبال در خصوص عیدی‌هایی که از مسئولین می‌گرفت و آنها را به شاگردانش می‌داد گفت: «معمولا در مراسم هایی که شرکت می‌کنیم برای ما عیدی‌هایی در نظر می‌گیرند و ما هم بدون آنکه آنها را باز کنیم و از مبلغ آن خبردار شویم در اختیار شاگردان خود می‌گذاریم. البته عیدی‌های سال نو به قوت خودش باقی است و من همیشه به فرزندان خودم و سایر بچه‌های فامیل عیدی می‌دهم.»

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری