اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۸۷۴۴
جشن تولد 3 بازیکن پرسپولیس در نخستین روزهای سال 96 در محل تمرین این تیم برگزار شد.
۱۸:۱۰ - ۰۵ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| سرخپوشان پایتخت امروز در هوایی بارانی تمرین خود را برگزار کردند. در روزهای تعطیلی شهر تهران تمرین پرسپولیسی ها بسیار با نشاط برگزار شد و اعضای این تیم برای 3 بازیکن خود جشن تولد گرفتند. سروش رفیعی، حمید طاهرخانی و شهاب کرمی 3 بازیکن فروردینی پرسپولیس هستند که امروز قبل از شروع تمرین جشن تولد کوچکی برایشان گرفته شد تا تمرین امروز قرمزها با انرژی بالایی آغاز شود.


در این مراسم پرسپولیسی ها کیکی که عکس 3 بازیکن مذکور روی آن حک شده بود، تهیه و آنها غافلگیر کردند. همچنین تلاش های رفیعی، طاهرخانی و کرمی برای اینکه صورتشان کیک مالی نشود، بی فایده بود و بدون اینکه قسمتی از کیک باقی بماند، همه محتویات آن را به صورت آنها زدند تا چهره های عجیبی را از این نفرات شاهد باشیم. همچنین از طرف باشگاه پرسپولیس هدایایی به رفیعی، کرمی و طاهرخانی اهدا شد.


نکته جالب توجه درباره این سه بازیکن است که هر سه بازیکن برای اولین بار است که در روز تولد خود پیراهن پرسپولیس را بر تن می کنند تا جشن تولد آنها متمایز از همیشه باشد. 
بعد از انجام مراسم تولد 3 بازیکن، پرسپولیسی ها تمرین خود را استارت زدند تا خود را برای شروع دوباره مسابقات لیگ برتر آماده کنند.

 

 


 


 

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری