اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۸۷۳۷
بازیکن سابق استقلال و تیم ملی فوتبال گفت: باید بپذیریم که سبک فوتبال تیم ملی شناور و گل زدن به ایران برای تیم‌های آسیایی یک نوع آرزو شده است.
۱۶:۲۲ - ۰۵ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| میرشاد ماجدی در گفت‌وگویی، درخصوص عملکرد تیم ملی مقابل قطر، اظهار داشت: در هر صورت تیم ملی فوتبال ایران هوشمندانه و با فکر مقابل رقبایش به زمین می‌رود و در مقابل قطر همین اتفاق افتاد.

وی افزود: در حالی که قطری‌ها از ابتدای مسابقه شتاب‌زده در فکر گل زدن به تیم ملی بودند اما شاگردان کی‌روش هوشمندانه در نیمه اول مسابقه را کنترل کرده و در نیمه دوم به هدفشان رسیدند ضمن آنکه شاید اگر بازیکنان دقت بیشتری می‌کردند تعداد گل‌های تیم ملی افزایش پیدا می‌کرد هرچند همین نتیجه برای تیم ملی ارزشمند بود.

بازیکن سابق تیم ملی تاکید کرد: باید بپذیریم تیم ملی نسبت به دوره‌های گذشته نتایج بسیار خوبی گرفته و خیلی راحت‌تر در حال صعود به جام جهانی است. از طرفی نفرات جدیدی به تیم ملی اضافه شدند که این یک روزنه امید در آینده برای ما خواهد بود. گذشت ‌آن زمانی که تیم ملی به خاطر یک بازیکن دچار مشکل می‌شد و همه نگران بودند اما حالا شرایط به گونه‌ای است که اگر بازیکنی هم نباشد مردم نگران نیستند.

ماجدی در ادامه گفت‌وگویی، با اشاره به روند تیم ملی گفت: سبک فوتبال شاگردان کی‌روش شناور شده و باید اعتراف کنیم گل زدن به تیم ملی ایران برای تیم‌های آسیایی به نوعی آرزو شده است. ساختار دفاعی تیم ملی این روزها تبدیل به نقطه قوت ما شده است در حالی که این نقطه قبلا پاشنه آشیل ایران بود اما حالا به واسطه تفکرات کی‌روش و عملکرد بازیکنان خیال مردم از این نقطه راحت شده است.

سرپرست سابق استقلال و کنونی خونه به خونه بابل در پاسخ به این سوال که آیا صعود تیم ملی به جام جهانی را باید قطعی دانست چون خیلی‌ها در این مورد صحبت می‌کنند، گفت: اینکه تا لحظه آخر باید بجنگیم را نباید فراموش کرد. مربی حرفه‌ای قطعاً تفکرات حرفه‌ای‌ش را به شاگردانش منتقل می‌کند ولی اینکه از حالا صعود به جام جهانی را به صورت قطعی بدانیم و درموردش حرف بزنیم حرفه‌ای نیست مطمئنا رقبای پایین جدول تا آخرین لحظه می‌جنگند و باید تا دقیقه آخر به فکر صعود باشیم هرچند بازی آینده ما با چین بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری