اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۸۶۶۳
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: مقابل فولاد شرایط سختی خواهیم داشت و ما باید تمام نقاط قوت و ضعف آنها را زیر نظر بگیریم تا بتوانیم برنده از زمین خارج شویم.
۲۰:۰۰ - ۰۴ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| محمد خرمگاه پس از اولین تمرین استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه امروز اولین تمرین استقلال را برگزار کردیم، چند بازیکن ما حضور نداشتند، دو، سه بازیکن در تیم ملی ایران و ارمنستان حضور داشتند، و چند بازیکن هم از ما اجازه گرفته بودند تا در این تمرین حاضر نشوند البته شرایط سفر یکی دو بازیکن هم مهیا نشد تا در این تمرین حاضر نشوند.

وی افزود: امروز تمرین خوبی را پشت‌سر گذاشتیم و امیدوارم بتوانیم روند رو به رشد سال گذشته را در سال جدید ادامه دهیم. فردا هم تمرین خواهیم داشت و منصوریان که امروز در تمرین حضور نداشت سر تمرین خواهد بود.

خرمگاه درباره دیدار استقلال مقابل فولاد خوزستان عنوان کرد: با وجود اینکه فولاد نتوانسته نتایج چندان خوبی را بگیرد اما شرایط سختی مقابل این تیم خواهیم داشت و ما باید تمام نقاط قوت و ضعف آن‌ها را زیر نظر بگیریم تا بتوانیم برنده از زمین خارج شویم. درباره رویارویی با لوکوموتیو ازبکستان هم اجازه بدهید پس از بازی با فولاد صحبت کنیم.

مربی تیم فوتبال استقلال درباره زمین تمرین این تیم گفت: ما دو زمین بیشتر نداریم، زمین آزادی و کمپ مرحوم حجازی، به دلیل بارش باران به ما اجازه تمرین در زمین ورزشگاه آزادی را نمی‌دهند و به همین دلیل در اینجا تمرین کردیم فردا هم باید در کمپ تمرین کنیم و امیدوارم شرایط زمین برای فردا مهیا باشد و چمن‌های آن‌ کوتاه شده باشد.

وی درباره پیروزی تیم ملی مقابل قطر گفت: من هم مثل همه ایرانی‌ها از این برد خوشحالم، می‌دانستم که تیم ملی مقابل قطر پیروز می‌شود، تفکرات کی‌روش نشان داده که او ابتدا به دنبال گل نخوردن است و همیشه به دنبال پیروزی است.

جوانان تیم ملی به خوبی بازی کردند و این نوید روزهای خوب را برای تیم ملی می‌دهد. امیدوارم چین را هم شکست دهیم و برای اولین بار براحتی راهی جام‌جهانی شویم.

انتهای پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری