اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۸۵۶۳
2 کماندار کامپوند مردان و بانوان ایران به فینال کاپ آسیا صعود کردند.
۱۶:۲۹ - ۰۳ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| در سومین روز از مسابقات تیراندازی با کمان کاپ آسیا که به میزبانی تایلند در حال برگزاری است ملی پوشان کامپوند مردان و بانوان در بخش انفرادی رقابت کردند.

در بخش مردان، اسماعیل عبادی با استراحت در دور اول و دوم، در مرحله یک شانزدهم حریفی از چین تایپه را با نتیجه 148 بر 147 شکست داد. وی در یک هشتم مقابل کمانداری از هند قرار گرفت با پیروزی 148 بر 145 راهی یک چهارم شد. عبادی در این مرحله نیز مقابل نماینده دیگری از هند قرار گرفت و با پیروزی 147 بر 143 راهی نیمه نهایی شد. وی در این مرحله نماینده مالزی را هم شکست داد و فینالیست شد.

مجید قیدی در مرحله یک شانزدهم 142 بر 139 حریفی از چین را شکست داد. وی در مرحله یک هشتم مقابل کمانداری از چین تایپه قرار گرفت و با شکست 145 بر 141 از رسیدن به یک چهارم بازماند.

امید طاهری در نخستین مسابقه خود کماندار قزاقی را مغلوب کرد. وی در ادامه نماینده سنگاپور را هم مغلوب کرد و به یک چهارم رسید. وی در این مرحله شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

مهرداد فلاحی در نخستین رقابت خود با نتیجه 137 بر 134 مقابل نماینده ویتنام شکست خورد و حذف شد.

در بخش بانوان، فرشته قربانی در دور نخست کمانداری از تایلند را با نتیجه 140 بر 137 شکست داد. در دور دوم مقابل نماینده روسیه قرار گرفت و شکست خورد. قربانی با این نتیجه از دور رقابت ها کنار رفت.

پریسا براتچی با استراحت در دور اول، در مرحله یک شانزدهم مقابل کمانداری از چین پیروز شد. براتچی در مرحله یک هشتم در دیدار با کماندار هندی با تیر طلایی پیروز شد و راهی یک چهارم شد. وی در این مرحله مقابل کماندار چین تایپه قرار گرفت و با برتری 143 بر 141 به نیمه نهایی صعود کرد. براتچی در ادامه مقابل نماینده هند هم پیروز شد و به فینال راه پیدا کرد. وی برای کسب مدال طلا مقابل نماینده فیلیپین قرار می گیرد.

افسانه شفیعی در دور نخست حریفی از قزاقستان را شکست داد و در مرحله یک شانزدهم با نتیجه 139 بر 129 مقابل نماینده مالزی شکست خورد و حذف شد.

پیش از این ملی پوشان ریکرو ایران نتوانستند نتیجه مطلوبی را کسب کنند و حذف شدند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین