اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۸۵۵۱
بحث کسر 6 امتیاز از تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل شکایت ژوزه سرمربی اسبق این تیم به نظر می‌رسد بیش از هر چیز یک هیجان‌زدگی رسانه‌ای باشد.
۱۵:۵۸ - ۰۳ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| در روزهای تعطیلات عید نوروز حالا خبری منتشر شده که نگرانی هواداران تیم پرسپولیس را در پی داشته و این خبر حکایت از کسر 6 امتیاز از تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل بدهی به مانوئل ژوزه، سرمربی سابق پرتغالی عنوان شده است.

این در حالی است که در رأی ابتدایی که از سوی کمیته انضباطی فیفا اعلام شده بود باشگاه پرسپولیس باید تعهدات خود را نسبت به این مربی پرتغالی انجام می‌داد اما نمایندگان حقوقی باشگاه پرسپولیس اوایل بهمن ماه سال 95 به سوئیس رفته و به از دادگاه CAS خواهان تجدیدنظر در حکم صادره شدندو پس از شنیدن اظهارات وکلای پانک پرسپولیس قرار شد رای دادگاه تجدیدنظر اعلام شود که هنوز این اتفاق رخ نداده است.

بنابراین خبر کسر 6 امتیاز از پرسپولیس در شرایط کنونی و با توجه به فرصت‌های تعیین شده از سوی CAS، نشان می‌دهد که این موضوع بیشتر یک هیجان رسانه‌ای است چرا که کسر امتیاز در صورتی انجام می‌شود که پرسپولیس در دادگاه تجدیدنظر هم بازنده باشد که دراین صورت یک بازه زمانی برای پرداخت مطالبات ژوزه اعلام می‌شود و در صورتی که پرسپولیسی‌ها نتوانند در موعد مقرر پول این مربی پرتغالی را بپردازند آنگاه بحث کسر امتیاز از پرسپولیس مطرح خواهد شد.

درست همانند اتفاقی که در لیگ سال 87-86 رخ داد و پرسپولیسی‌ها به دلیل شکایت رافائل بازیکن آفریقایی خود و به خاطر ندادن مطالبات این بازیکن به کسر 6 امتیاز محکوم شدند. هرچند که در همان شرایط هم تیم پرسپولیس با پیروزی در بازی آخر مقابل سپاهان برای دومین بار قهرمان لیگ برتر کشورمان شد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری