اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۸۵۳۴
بازیکن تیم ملی فوتبال قطر گفت: «عبور از ایران می‌تواند رؤیای قطر برای صعود به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را احیا کند.»
۱۳:۰۰ - ۰۳ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| روزنامه الشرق قطر نوشت: علی اسد در خصوص دیدار امروز تیم ملی قطر مقابل ایران اظهار داشت: «شاید این جام جهانی آخرین فرصت برای برخی از بازیکنان تیم ملی قطر باشد و اگر با خوش‌شانسی مواجه شویم، صعود می‌کنیم. هر چند شانس واقعی برای بازی جلوی چشمان هواداران خود را در جام جهانی 2022 قطر خواهیم داشت.»

بازیکن تیم ملی قطر ادامه داد: «ما با تمام قدرت برابر ایران بازی می‌کنیم و در بازی رفت در تهران نیز به خاطر برخی اشتباهات فردی شکست خوردیم. ایران تیم صدرنشین گروه است، اما نمی‌توانیم آنها را با تیم مقدماتی جام جهانی 2014 که به دوحه آمده بودند، مقایسه کنیم.»

علی اسد در خاتمه اظهار داشت: «قطر بازی تهاجمی را با قدرت به نمایش می‌گذارد تا در دو بازی آینده برابر ایران و ازبکستان چهار امتیاز کسب کند و شانس صعودش به جام جهانی را افزایش دهد. پیروزی خانگی می‌تواند بسیار مهم باشد، حتی اگر حریف ما ایران باشد که صدرنشین است. پس از آن به بازی در تاشکند برابر ازبکستان و کسب امتیاز فکر خواهیم کرد.»

تیم‌های ملی قطر و ایران از ساعت 20:30 امشب (پنجشنبه) در ورزشگاه السد شهر دوحه در بازی هفته اول دور برگشت مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه در قاره آسیا به مصاف هم می‌روند. ایران با 11 امتیاز صدرنشین گروه A است و قطر چهار امتیازی رتبه دوم جدول رده‌بندی را در اختیار دارد.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری