اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۸۵۱۵
ستاره تیم گسترش فولاد گفت: «فرشاد احمدزاده، مرتضی اسدی، علی زینالی، داریوش شجاعیان و امید درویشی دوستان فوتبالی من هستند که رابطه بسیار خوبی با آنها دارم.»
۰۵:۵۸ - ۰۳ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز|  مسعود ابراهیم زاده عقاید جالبی در مورد عید و جشن های معمول آن دارد. اظهارات وی را در ادامه می خوانید:
 
 
* سال 95 سال خوبی بود
سال 95 از نظر شخصی سال خوبی برایم بود و از نظر فوتبالی هم توانستم سال خوبی را پشت سر بگذارم. به امید خدا با تیم گسترش فولاد سال خوبی داشتم و توانستم تا جایی که از دستم بر می آمد برای تیمم مثمر ثمر باشم.
 
از طرف دیگر نیز موفق شدم نظر کارلوس کی روش را جلب کرده و به تیم ملی دعوت شوم و روی هم رفته سال، سال خوبی بود.
 
 
* آچار فرانسه!
برای بازیکن شاید چندان خوب نباشد که در چند پست مختلف به کار گرفته شود اما به هر حال هر چه سرمربی تیم بگوید همان است و ما به عنوان بازیکن، مطیع سرمربی تیم هستیم.
 
من امسال بیشتر در دفاع چپ به کار گرفته شدم اما در برخی مواقع که با کمبود بازیکن مواجه می شدیم در پست های هافبک و دفاع آخر نیز بازی کردم که البته تعدادشان خیلی هم زیاد نبود. امسال حضور در پست دفاع آخر را هم تجربه کردم و فقط دروازه بانی مانده که آن را تجربه نکرده ام!
 
 
* بیخیال عید!
من زیاد آدمی نیستم که در فاز عید و این چیزها باشم. در طول دوران عید هم زیاد اهل عید دیدنی و این ها نیستم. در عید و جشن و چنین مناسبت هایی خوشحال می شوم ولی آدمی نیستم که برای این چیزها حساس باشم.
 
من حتی عروسی خواهرم هم نرفتم. اصلا هم برایم مهم نیست که برایم تولد بگیرند، نگیرند یا کسی تولدم را تبریک نگفت ناراحت شوم و این جور حرف ها!
 
 
* دوران خوب حضور در تراکتور
در زمان حضور در تراکتورسازی، زمانی که تماشاگران زیادی در ورزشگاه حضور پیدا می کردند انگیزه و ذوق و شوق ما هم برای بازی کردن و شادی گل بیشتر بود.
 
در تیم گسترش فولاد متاسفانه حضور اندک تماشاگران ما را از این مساله محروم کرده است. در هر حال امیدوارم که در سال های آینده شاهد حضور هواداران بیشتری برای بازی های تیم گسترش فولاد باشیم. 
 
 
* از مسافرت خوشم نمی آید!
در عمرم یک بار فقط به مسافرت رفته ام و آن هم سال پیش به همراه علی زینالی بود که شب کریسمس مسافرت کردیم و خوب هم بود. وقتی صحبت از مسافرت و این مسائل می شود، با خودم می گویم که شاید اگر با آنها به سفر بروم شاید بهشان خوش نگذرد. البته شاید هم برویم مسافرت خوش هم بگذرد و کلی هم دلقک بازی در بیاورم و برگردیم و همه بگویند که این مسعود چه دلقکی بود!
 
 
* بهترین دوستان فوتبالی مسعود!
فرشاد احمدزاده، مرتضی اسدی، علی زینالی، داریوش شجاعیان و امید درویشی دوستان فوتبالی من هستند که رابطه بسیار خوبی با آنها دارم.
 
 
* یوسف سوژه شوخی است نه شوخی کننده!
شوخ ترین بازیکن تیم ما از نظر من بابک حاتمی است و البته یوسف سیدی هم همیشه در شوخی هایمان حضور دارد. البته یوسف سوژه شوخی است نه شوخی کننده!
 
 
* بهترین خاطره از عید
خاطره چندانی از عید نوروز در خاطرم نیست ولی بهترین خاطره ام از عید به زمان نوجوانی ام بر می گردد که در تیم نوجوانان تراکتورسازی عضویت داشتم. خانواده ام در آن سال قرار بود به اصفهان و شیراز سفر کنند ولی من به بهانه تمرین با تیم در دوران عید با آنها به مسافرت نرفتم و به همراه دوستانم عید را در خانه ما گذراندیم که لحظات بسیار خوب و به یاد ماندنی بود.
منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری