اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۸۴۳۹
سرمربی تیم ملی ایران پس از گذشت چندین سال از حضورش در تیم ملی باز هم قصد دارد تغییراتی را در سیستم این تیم برای بازی با قطر اعمال کند تا به نوعی همگان را سورپرایز کند.
۱۰:۴۳ - ۰۲ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| خبرهای رسیده از اردوی تیم ملی در دوحه قطر نشانه هایی از سورپرایز کارلوس کی روش را برای بازی روز پنج شنبه در پی دارد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در تمرین امروز که خودش مستقیما زیر نظر داشت بارها و بارها پست چند بازیکن کلیدی اش را تغییر داد تا باز هم نشان دهد تصمیم به انجام سورپرایزهای ریز و درشت در تیم ملی دارد.

کی روش در تمرین امروز سردار آزمون را پشت سر مهاجم نوک خود یعنی رضا قوچان نژاد قرار داد تا ضمن بالا بردن احتمال تهاجمی بودن تیم ملی در بازی با قطر، تعجب همگان را به خاطر تغییر پست سردار برانگیزد.

البته بعید نیست سرمربی تیم ملی ایران تصمیم به استفاده از وریا غفوری به جای علیرضا جهانبخش هم بگیرد تا در فاصله دو روز مانده به بازی حساس و مهم با قطر، حریف خود را شوکه کند.

حال باید منتظر ماند و دید این بار کی روش برای برتری مقابل حریف زهر خوده اش چه تاکتیکی را پیاده می کند.

جدیت مثال زدنی کی روش در تمرینات اخیر تیم ملی تمام شایعات استعفایش پس از دو بازی پیش روی تیم ملی مقابل قطر و چین را هم به حداقل رسانده است تا همچنان تیم ملی ایران با این مربی موفق به کارش ادامه دهد.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین