اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۸۳۳۷
سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کشورمان اعلام کرد: «بدون هیچ شکی داور بازی آقای بنیادی فر یک عذرخواهی به بازیکنان تیم ملی و هواداران بدهکار است.»
۰۴:۱۰ - ۰۱ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز|  تیم‌ملی کشورمان در آخرین دیدار دوستانه خود برای مصاف با قطر و چین در راه جام جهانی 2018، با یک گل نتیجه را به عراق در ورزشگاه آزادی واگذار کرد.
 
کارلوس کی‌روش روز گذشته پیام جالبی در فیس بوک خود منتشر کرد و اعتراض خود را به قضاوت بنیادی‌فر در دیدار با عراق و پنالتی به سود حریف نشان داد.
 
کی‌روش درپست خود نوشت:
«دوستان عزیز ما در حال حاضر در قطر هستیم. به محض رسیدنمان به قطر دوره آماده سازی کوتاهی را برای بازی بسیار مهم و سرنوشت سازمان مقابل قطر برگزار کردیم.
 
ما هشت بازیکن در اروپا داریم که تنها سه روز قبل از بازی به ما ملحق می شوند. در بیست مارس. بقیه تیم بعد از دو روز تمرین در تهران و یک بازی تدارکاتی امروز استراحت و ریکاوری کردند.
 
همچنین آنالیز فنی بازی تدارکاتی‌مان مقابل عراق را انجام خواهیم داد. بی شک آقای بنیادی‌فر، داور ایرانی بازی با عراق، یک عذرخواهی رسمی به بازیکنان و هواداران بدهکار است. غیر قابل تصور است ایشان سه خطای سرنوشت ساز و تاثیرگذار از جمله پنالتی را به اشتباه به ضرر تیم ما گرفتند. از نظرات نامربوط و نامناسب که بگذریم حرف بچه ها در کمپ این بود: "بنجامین ویلیامز را برگردانید!"
 
قطر از سه مارس در اردو هست و یک بازی تدارکاتی دیگر را هم امروز (دیروز) برگزار کرد. از امروز (دیروز) که در قطر هستیم کاملا تمام تمرکز و تواجه مان بر روی وظایف مان و اهداف مان است. انگیزه و اعتماد به نفسمان رشد خواهد کرد و روحیه تیممان بسیار قوی تراز گذشته خواهد بود.
 
ما می دانیم بازی با قطر برای ما بسیار سخت است. اما مطمئن باشید که برای آنها هم بازی آسانی نخواهد بود...
 
پیروز و سربلند باشید. کارلوس کی روش»
 
گفتنی است، ویلیامز داور استرالیایی در بازی ایران و عراق در جام ملت‌های 2015 آسیا قضاوت بحث‌برانگیزی داشت و با اخراج پولادی در نیمه اول رویاهای کی‌روش برای قهرمانی در آسیا را برباد داد.
منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری