اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۸۲۵۵
ملی پوش سابق فوتبال کشورمان گفت: «امیدوارم که باشگاه های کشورمان هم در سال 96 موفقیت های خوب بین المللی به دست بیاورند تا این اعتبار از دست رفته فوتبال ما در آسیا به آن بازگردد.»
۱۷:۴۱ - ۲۹ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| رحمان رضایی درباره آنچه بر فوتبال در سال 95 گذشته، اظهار داشت: «از نظر فوتبالی اگر حساب کنیم در سال 95 هم روزهای خوب داشتیم و هم روزهای بد. به نظر من یکی از بدترین اتفاقات فوتبالی که در سال 95 افتاد، اختلافی بود که بین کی روش و برانکو افتاد و من هنوز مطمئن نیستم که چوب این اتفاقات به فوتبال ملی ما نخورده باشد.»

او گفت: «در سال 96 که رسما و عملا سال جام جهانی است، باید شرایط متفاوتی داشته باشیم. من امیدوارم سال 96 با یک پیروزی خوب مقابل قطر آغاز شود و سرآغازی خوش برای فوتبال ما باشد. در نهایت هم در سال 96 موفق شویم یک صعود دیگر به جام جهانی را تجربه کنیم.»

پیشکسوت فوتبال ایران با اشاره به حضور چهار تیم ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا گفت: «هر 4 تیم کشورمان در دور رفت مسابقات گروهی عملکرد خوبی داشتند و همه شان تیم شانس صعود به مرحله بعدی مسابقات را دارند. من امیدوارم که باشگاه های کشورمان هم در سال 96 موفقیت های خوب بین المللی به دست بیاورند تا این اعتبار از دست رفته فوتبال ما در آسیا به آن بازگردد.»

رضایی گفت: «حق فوتبال ایران است که حرف اول و آخر را در آسیا بزند. البته که ما در فوتبال ملی همچنان قطب بزرگ آسیا هستیم و حتی رنکینگ فیفا هم این نکته را تایید می کند. اما ما باید در رده باشگاهی هم حرف های زیادی برای گفتن در سطح اول آسیا داشته باشیم. انشاءالله ما همه این اتفاقات خوب را موکول کرده ایم به سال 96.»

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین