اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۸۱۷۷
به نظر می رسد سرمربی پیشین پرسپولیس و اصفهانی ها گزینه اصلی برای جانشینی ویسی در سپاهان است.
۲۲:۳۶ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| بعد از جلسه روز گذشته عبدالله ویسی و مدیران سپاهان در نهایت جدایی این مربی قطعی شد.

بعد از برکناری ویسی صحبت از جانشینی او همچنان داغ است و در این خصوص از زلاتکو کرانچار به عنوان سرمربی جدید سپاهان نام برده می شود.

این مربی کروات که قبلا با سپاهان به قهرمانی لیگ برتر هم رسیده، قرار است از 3 فروردین در تمرینات سپاهان شرکت کند.

محسن طاهری مدیر عامل باشگاه سپاهان در این خصوص اظهار داشت: «کرانچار در راه ایران است. قرار است فردا با او جلسه ای هم در اصفهان داشته باشیم.»

وی تاکید کرد: «هنوز کرانچار سرمربی نیست و تازه قرار است فردا او تازه به اصفهان بیاید و ان‌شاءالله توافق انجام می‌شود. ما گزینه دیگری نداریم و احتمالاً این مربی روی نیمکت هدایت سپاهان خواهد نشست.»

از سوی دیگر مهدی اخوان سرپرست سپاهان در این زمینه گفت: «تقریباً انتخاب کرانچار قطعی بوده و فردا او به اصفهان می‌آید و توافقات انجام خواهد شد.»

به گفته طاهری کرانچار گزینه اصلی سرمربیگری در تیم سپاهان است. این در حالی است که گفته می شود سرمربیگری او در سپاهان قطعی است.

نکته قابل توجه اینکه کرانچار سال گذشته گزینه هدایت تیم امید ایران بود که به خاطر برخی مشکلات اخلاقی این اتفاق هرگز نیفتاد و پرونده حضور این مربی برای همیشه در ایران بسته شد.

زمانی که در این مورد از طاهری سوال شد، مدیرعامل سپاهان گفت ابتدا به دنبال توافق لازم با کراچار هستیم و بعد از آن مجوزهای لازم را در این خصوص دریافت خواهیم کرد. هر چند که بعید است در این زمینه مشکلی وجود داشته باشد.

از سوی دیگر اخوان نیز در این مورد اظهار بی‌اطلاعی کرد.

گفتنی است، اتفاقات عجیب در حالی در سپاهان رخ می‌دهد که روز گذشته ابتدا ویسی به بهانه بیماری در برهه زمانی نامناسبی از کار برکنار شده و مربی‌ای جایگزین او می‌شود که پیش از این به خاطر مشکلات اخلاقی به نظر می‌رسید ایران را برای همیشه ترک کرده است و نکته عجیب دیگر اینکه اگر طرفین برای هدایت سپاهان به توافق برسند، در صورتی که وزارت ورزش و کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال مجوز لازم را ندهند، مشخص نیست این توافق به چه دردی خواهد خورد!

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین