اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۸۱۴۱
اولین جلسه تمرینی تیم فولاد خوزستان با حضور نعیم سعداوی در تاریخ 2 فروردین 1396 در اهواز پیگیری می‌شود.
۱۴:۳۶ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| به نقل از سایت رسمی باشگاه فولاد خوزستان،از ساعت 11 روز شنبه، 28 اسفند در زمین اختصاصی فولاد خوزستان یک دیدار دوستانه بین تیم بزرگسالان و امید فولاد خوزستان برگزار شد که در پایان تیم بزرگسالان فولاد موفق شد با نتیجه 4 بر 1 از سد تیم با انگیزه امیدهای فولاد خوزستان بگذرد.


در دقیقه 8 این دیدار تماشایی میثم دورقی موفق شد قفل دروازه امیدهای فولاد را خیلی زود از روی نقطه پنالتی باز کند و پس از آن کاپیتان ایوب والی در دقیقه 20 دومین گل تیم بزرگسالان فولاد خوزستان را به ثمر رساند.

در نیمه دوم که با تغییراتی گسترده در ترکیب هر دو تیم پیگیری شد؛ فولاد یکبار دیگر برتری خود را در دقیقه 55 توسط بهرام رشید فرخی با رسیدن به گل سوم ثابت کرد.

امیدهای فولاد یکی از گل های خورده را در دقیقه 60 توسط هیثم هاشمی جبران کردند. این بازی البته یک گل دیگر در پی داشت و یوسف وکیا موفق شد در دقیقه 85 گل چهارم فولاد خوزستان را درون دروازه امیدهای این باشگاه قرار دهد.


با انجام ایندیدار دوستانه پرونده تمرینات تیم فولاد خوزستان در سال 1395 بسته شد و بازیکنان و اعضای کادر فنی و اجرایی این تیم برای شرکت در جشن سال نو به مرخصی چند روزه رفتند.


شاگردان سعداوی که با 30 امتیاز از مجموع 24 بازی که حاصل 6پیروزی، 12 تساوی و 6 شکست است، سال 1395 را به پایان رساندند.

بازی بعدی فولاد خوزستان مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

تمرینات فولاد خوزستان تا روز 2 فروردین تعطیل است.

انتهای پیام/ر

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری