اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۸۱۳۴
هافبک بارسلونا به پیشنهاد وسوسه‌انگیز باشگاه چینی پاسخ منفی داد.
۱۳:۲۰ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| آندرس اینیستا مانند برخی از بازیکنان مشهور جهان از یک باشگاه چینی پیشنهاد وسوسه‌انگیزی داشت. هافبک اسپانیایی بارسلونا می‌توانست با قبول این پیشنهاد سالانه ۳۵ میلیون یورو کسب کند و حتی در بازی‌های خارج از خانه بازی نکند. با این حال اینیستا پاسخ رد داد اما باشگاه چینی اصرار دارد تا شاید در آینده بتواند با توجه به وضعیت کنونی هافبک اسپانیایی در بارسلونا به هدف خود برسد.

قرارداد اینیستا در ژوئن ۲۰۱۸ بارسلونا پایان می‌پذیرد. او در آن زمان ۳۲ ساله خواهد شد. خوسپ ماریا بارتومئو به هافبک اسپانیایی پیشنهاد تمدید قرارداد دو ساله داده است اما این موضوع از لحاظ اقتصادی برای اینیستا مناسب نیست. مشکل اصلی اینیستاحضور نداشتن در ترکیب اصلی است چون او تنها هزار و ۳۹۰ دقیقه (۳۹.۶ درصد) در میادین حضور داشته است.

این موضوع باعث شده است که امکان جدایی اینیستا وجود داشته باشد اتفاقی که چند سال پیش برای ژاوی هرناندس رخ داد و او مجبور به ترک بارسلونا شد. ژاوی اکنون در قطر بازی می‌کند.

در این شرایط جام جهانی سال آینده روسیه بر تصمیم هافبک بارسلونا تاثیرگذار خواهد بود. او می‌تواند با ادامه حضورش در باشگاه کاتالانی در جام جهانی تیم ملی اسپانیا را همراهی کند و بازی در لیگ چین یک سال پیش از جام جهانی انتخاب خوبی برای او نخواهد بود.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین