اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۸۱۲۸
مربی تیم فوتبال استقلال در غیاب سرمربی این تیم به بازیکنان توصیه هایی بابت تعطیلی عید کرد.
۱۱:۴۶ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| تمرین تیم فوتبال استقلال از ساعت 10 و 30 دقیقه صبح امروز در کمپ مرحوم ناصر حجازی و در حالی برگزار شد که منصوریان سرمربی این تیم در خارج از ایران به سر می برد.

* حدود ۱۰ تماشاگر در تمرین امروز نظاره گر تمرین بود.

* بازیکنان زیرنظر محمد خرمگاه تمرینات را شروع کردند سپس به دو گروه تقسیم و فوتبال درون‌تیمی را تا ساعت 11 و 20 دقیقه انجام دادند و سپس دور زمین به دویدن و سرد کردن پرداختند.

*تمرین امروز استقلال بدون حضور کنعانی‌زادگان، پادوانی، مگویان و خسرو حیدری برگزار شد.همچنین امید ابراهیمی و ووریا غفوری هم در تیم ملی به سر می‌برند و بهتاش فریبا و نصرالله عبداللهی هم در تمرین حضور نداشتند.

*علی چینی در پایان تمرین به جمع آبی‌پوشان اضافه شد و سپس پیش محمد خرمگاه رفت و توضیح داد که در ترافیک گیر کرده و سپس خرمگاه بازیکنان را جمع کرده و برایشان صحبت کرد و به آنها گفت مراقب خودشان باشند و تأکید کرد سوم فروردین ماه، شب همگی تهران باشید چون 12 فروردین بازی داریم، بروید سال خوبی داشته باشید و مراقب خودتان هم باشید.

خرمگاه به بازیکنان برای انجام تمرینات در زمان تعطیلات تاکید کرد. او خطاب به بازیکنان گفت: «طبق برنامه ای که دادیم، تمرین کنید. در سالن تمرین نکنید و بعدا نگویید که بدنمان کش آمده یا پای ما آب آورده است.»

*علی چینی در پایان تمرین به بازیکنان گفت بروید و سیم‌کارت‌هایتان را تحویل بگیرید.

*بازیکنان تیم استقلال که روز گذشته از سوی باشگاه شارژ مالی شده اند امروز حسابی سرحال و سر کیف بودند و در چهره کسی نشانی از ناراحتی نبود.

* دور جدید تمرینات استقلال از روز چهارم فروردین سال ۹۶ آغاز خواهد شد. استقلال باید خود را برای بازی با فولاد در تاریخ ۱۲ فروردین آماده کند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری