اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۸۰۹۱
مدیرعامل سابق استقلال گفت: «راه وصول مطالبات این نیست که بازیکن بیاید در رختکن شعار دهد و بالادستی هم مطیع این شعار باشند.»
۰۳:۴۹ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز|  سید کاظم اولیایی در خصوص اتفاقات اخیر باشگاه استقلال اظهار داشت: «در مدیریت استقلال ضعف هایی وجود دارد و می توان این ضعف ها را شمرد. اما بدتر از اشتباهات مدیریتی در استقلال این است که بازیکنان این تیم در رختکن بر علیه رییس هیات مدیره این باشگاه شعار دهند.»
 
وی گفت: «قصد من دفاع از هیات مدیره یا محکوم کردن بازیکنان نیست. به هر حال مدیریت استقلال مرتکب اشتباهات بزرگی شده اند. از جمله دادن وعده های مالی توخالی به بازیکنان که باعث شده صبر آنها اینچنین لبریز شود. بازیکن فوتبال هم یک انسان است و آنها هم برای گذراندن زندگی نیاز به پول دارند. این نیاز شب عید دو چندان می شود و فشار بر خانواده بازیکن زیاد می شود. بازیکن حق دارد مطالبات خودش را طلب کند. اما راه وصول مطالبات این نیست که بازیکن بیاید در رختکن شعار دهد و بالادستی هم مطیع این شعار باشند.»
 
مدیرعامل سابق استقلال گفت: «من از موضع وزیر ورزش کاملا دفاع می کنم. ایشان حق دارد که تسلیم جو حاکم نشود و تصمیمش را رأساٌ بگیرد. دکتر سلطانی فر بهترین کار ممکن را انجام داد که اعلام کرد برای هیاهو دست به تغییرات نمی زند. به هر حال ثبات راه پسندیده تری برای مدیریت در فوتبال است.»
 
اولیایی گفت: «من به بحث صلاحیت هیات مدیره استقلال ورود نمی کنم. اما این را می گویم که اگر این افراد ذی صلاح برای عضویت در هیات مدیره استقلال نیستند، به خود آنها نباید ایراد گرفت. بلکه به آن فردی که به این افراد چنین مسئولیتی داده باید خرده گرفت.»
 
وی گفت: «منظورم من دکتر گودرزی وزیر محترم سابق ورزش و جوانان است. ایشان باید شفاف سازی کنند که ملاک شان برای انتخاب این آقایان در هیات مدیره استقلال چه بوده است. آیا آنها توانایی های مالی خاصی دارند که بتوانند مشکلات مالی این تیم را حل کنند یا از استخوان خرد کرده ها و متخصصان فوتبال هستند؟»
منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین